Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступникам в магістратуру ДУТ. Методичні рекомендації з підготовки до вступного випробування з іноземної мови

16:41, 05-06-2018

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з підготовки до вступного випробування з іноземної мови
для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «МАГІСТР»

Шановні абітурієнти!

Для якісної підготовки до екзамену рекомендується:

1) Ретельно опрацювати зміст відповідної програми фахового вступного випробування;

2) Чітко усвідомити загальний порядок екзамену (час на завдання; види завдань та кількість завдань; критерії оцінювання та ін.);

3) Опрацювати зразок екзаменаційного білету. Звернути увагу на види тестових завдань;

4) Ознайомитися з формою аркушу відповідей;

5) Вирішуючи подібні тестові завдання, забезпечити досягнення максимального результату в балах.

При цьому під час самонавчання доцільно звернути увагу: на дотримання часу на виконання подібних завдань; в разі виникнення лексичних і граматичних труднощів, приділити час і зусилля для того, щоб розібратися в потрібних деталях.

УДАЧІ ВАМ!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 11 432
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ