Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Навіщо використовувати BLENDED LEARNING? (Частина 1)

12:16, 13-04-2018

Головним завданням дисципліни «Іноземна мова» є оволодіння студентами іноземною мовою, як засобом комунікації в письмовій та усній формах. Також, не менш важливою в освітньому процесі є наявність виховного елементу для подальшого розвитку особистості студента і його світогляду, досягнення ним рівня B2.

Виходячи із завдань предмета, виникає безліч методик раціоналізації процесу навчання. Одна з таких методик це змішане навчання.

Змішане навчання (англ. «Blended learning») - методика навчання, в рамках якої студент отримує знання в двох основних режимах:

  • очно з викладачем;
  • в самостійному он-лайн режимі.

Таким чином, даний підхід дає можливість враховувати і контролювати такі обставини як: час, місце, темп і спосіб вивчення матеріалу.

Важливим питанням для будь-якого навчання є відвідуваність аудиторних занять. Одним із рішень цієї проблеми може стати «Linga UA» - онлайн-платформа вивчення іноземних мов, створена за стандартами ЄС.

Концепція «Linga UA» полягає в тому, що кожен слухач повинен пройти 150-300 уроків (в залежності від заданого рівня) по 1-9 місяців (в залежності від регулярності і частоти занять).

Курс навчання розбитий на дві частини: А1 + А2 і В1-В1+ - кожна частина по 150 уроків. Тривалість кожного курсу по 150 уроків.

Особливості планування і проведення занять:

  • Проведення вступного заняття, яке формує у студента розуміння суті методики;
  • Проходження занять;
  • Адаптація курсу навчання відповідно до вимог студентів;
  • Фінальний тест для кожного користувача;
  • Нагородження сертифікатами тих, хто закінчив рівень.

Форми і засоби навчання:

  • Унікальна інтернет-освітня програма навчання;
  • Зручне спілкування з викладачем в форматі «питання-відповідь»;
  • Проведення вебінарів і он-лайн конференцій.

Використання зазначеного підходу дозволяє покращувати результативність навчання/самонавчання англійської мови.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 5 453
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка