Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

ПРИВІТАННЯ ПАРТНЕРАМ З “PEARSON-ЦЕНТРУ”!

16:03, 11-05-2017

Привітання із 20-річчям роботи в Україні нашим партнерам-фахівцям Міжнародного освітньо-методичного Центру “Pearson”/Dinternal Book (Британські книги).

  • Пірсон (Pearson, колишній Longman) – один з світових лідерів у сфері надання освітніх послуг, серед яких широко відомі у всьому світі навчальні посібники, програми та мовні тести.
  • Пірсон має представництва у 85 країнах світу і має у складі більше ніж 100 компаній, пов’язаних з освітою.
  • Фахівці Пірсону вже 20 років працюють в Україні. Кафедрою іноземних мов ДУТ налагоджено постійну співпрацю з Пірсоном з 2016 року. Результатом цього є: впровадження в навчальний процес університету кращих англійських підручників “English for IT”; налагодження методичного супроводження навчання; підвищення кваліфікації НПП кафедри ІМ ДУТ.
  • В квітні-травні 2017 року представники кафедри ІМ ДУТ брали активну участь у ювілейних науково-методичних заходах, організованих Пірсон Центром.

Детальну інформацію подано на сайтах:

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 629
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00