Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Огляд англомовних ЗМІ України (червень 2016)

11:49, 08-07-2016

Дозвольте звернути вашу увагу, шановний читач, на статтю “Swedish IT firms say they find land of opportunity in Ukraine” (“ІТ-фірми Швеції стверджують, що вони знаходять багато можливостей в Україні”).

Цю статтю було надруковано в щотижневому виданні “KYIV POST” (газета існує з 1995 р. і є одним із основних англомовних видань України [http://www.kyivpost.com]) в номері за 10.06.2016. Стаття є цікавою як з фахової, так і з лінгвістичної точок зору.

В ній наведено такі відомості:

  • про 6 шведських компаній ІТ сектору, які працюють в Україні;
  • про причини їх співпраці з Україною;
  • про позитивні риси українських ІТ-фахівців і інженерів зокрема їхній професіоналізм, ентузіазм, творче ставлення до праці та ін.

Посилання на статтю: http://www.kyivpost.com/article/content/technology/swedish-it-firms-say-they-find-land-of-opportunity-in-ukraine-415923.html

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 914
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00