Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Міжнародні зв’язки кафедри Іноземних мов

11:52, 03-06-2016

Міжнародний науково-практичний семінар «Студент у центрі уваги під час навчання іноземної мови» було проведено нашим важливим партнером – Міжнародним освітньо-методичним центром Pearson – Dinternal.

Їх головний офіс в Україні провів цей захід у Національній Парламентській бібліотеці України 17 травня 2016. Було залучено і представника кафедри ІМ Державного університету телекомунікацій, разом з більше 40 інших учасників.

Серед цікавих презентацій:

  • Деякі особливості організації заняття;

  • Навчання читання;

  • Підготовка студентів до іспитів.

Семінар проводили фахівці С.Сорочинська, Г. Білоус, О. Міходуй та інші.

Довідково про Пірсон: Центр - один із провідних світових освітньо-методичних установ в галузі навчання англійської мови.

Його eлектронні адреси:

Захід виявився дуже корисним. Також з’ясовано питання запрошення методистів центру в Державний університет телекомунікацій, і першу зустріч вже було проведено 31 травня 2016.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 590
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка