Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Нарада кафедри іноземних мов

16:51, 29-01-2016

25 січня 2016 року відбулася робоча нарада кафедри іноземних мов

Основними питаннями порядку денного були:

  1. Підведення підсумків роботи кафедри за минулий тиждень.
  2. Шляхи та напрямки покращення якості викладання англійської мови з використанням сучасних методів навчання (комунікативного підходу).
  3. Обговорення Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність».
  4. Обговорення змісту навчання з дисциплін кафедри у відповідності до вимог Закону України «Про вищу освіту».
  5. Шляхи забезпечення досягнення студентами необхідного рівня іншомовної компетенції у відповідності до вимог Закону України «Про вищу освіту».
  6. Стан розробки навчальних посібників з дисциплін кафедри.
  7. Стан розробки навчально-методичних комплексів дистанційного навчання з дисциплін кафедри для всіх форм навчання.
  8. Різне.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 035