Багато дослідників стверджують, що минуле використання граматичного підходу не давало якісного навчання, тому основним методом навчання на кафедрі англійської мови Державного університету телекомунікацій є комунікативний підхід, але разом з ним активне використання лексичного, діяльнісно-орієнтованого, системного та культуроорієнтованого підходів дозволяє забезпечити якісне навчання.
Зміна системи контролю навчання, яка має чітку структуру, а саме поурочний, поточний, модульний та підсумковий контроль, дозволяє якісно перевірити отриманні знання студентами при опануванні дисципліни «Англійської мова». Метод тестування активно використовується на платформі МУДЛ в Державному університеті телекомунікацій. Існує декілька форм тестування, але для поточного та модульного контролю використовується закрита форма, яка має декілька варіантів:
Отже, слід зазначити, що використання тестів є ефективним і корисним видом учбової діяльності, оскільки його можна використовувати не тільки для контролю, але й для закріплення та обробки лексичних і граматичних структур.
Науково-методичне повідомлення підготувала
доцент кафедри англійської мови Корж О. Ю.