Навчання англійської мови відбувається за допомогою аудіо-візуального методу навчання, під час якого весь новий матеріал сприймається студентами лише на слух, а значення мовних одиниць розкривається за допомогою зорової наочності. Основним принципом цього методу було звернення до візуальних наочних матеріалів, зокрема перегляд фільмів. Під час вивчення діалогічної ситуації студентам демонструвався її зміст за допомогою короткометражного відеозапису, а тільки потім подавались відповідні мовленнєві форми вираження. На початковому етапі студенти переглядають фільм у супроводі запису діалогу, потім фільм переглядають ще раз, а викладач під час другого перегляду перевіряє правильність розуміння відповідних реплік. У разі виникнення труднощів викладач пояснює значення цих реплік. Після перегляду фільму студенти навчаються імітувати репліки за допомогою діалогу. В кінці студенти розігрують подібні рольові ситуації та навчаються запам’ятовувати нові лексичні одиниці. Такий метод дає можливість штучно створити комунікативну життєву ситуацію, засвоїти нові лексичні одиниці, щоб потім їх відтворювати на практиці.
Науково-методичне повідомлення підготувала
ст. викладач кафедри Англійської мови Бондаренко Ю.С.