В епоху швидкого розвитку інформаційно комунікаційних технологій стратегії покращення навичок письма студентів знаходиться на порядку денному сучасних лінгвістів та викладачів мови. Саме тому їхні дослідження в основному фокусуються на удосконаленні навичок письма студентів, і стосуються застосування моделі інноваційної стратегії викладання в начальному процесі. Ця модель базується на використанні контексту соціальної культури та місцевої мудрості на додаток до використання інформаційних та комп’ютерних технологій. Використання цього підходу вмотивовує студентів глибше мислити та покращувати свої навички письма в процесі вивчення англійської мови.
Дані дослідження проводилися з використанням таких підходів як дослідження та розвиток, обговорення у фокус групах та застосування методу осмислення, а також стратегії до тестової та після тестової роботи в одній групі. У підсумку, було досягнуто дві цілі. Перша, створення ефективної моделі інноваційної стратегії викладання після проведення статистичної перевірки шляхом до та після тестової роботи в групі. Друга, покращання компетенцій та навичок письма студентів. Таким чином, ми можемо констатувати, що проведення тестування та обговорення письмового курсу, а також використання моделі інноваційної стратегії викладання має позитивний вплив на покращення письмових навичок студентів.
Literature:
Науково-методичне повідомлення підготував
старший викладач кафедри Англійської мови Полонський Микола Дмитрович