Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Застосування методики психологічних ефектів в навчальному процесі на кафедрі АМ

13:23, 27-01-2022

Викладачі кафедри англійської мови все частіше намагаються відійти від звичної моделі навчання, застосовуючи методи, які нечасто зустрічаються у класичному освітньому процесі. Усі знають, як викладати англійську мову в традиційному розумінні. А що якщо підійти до освітнього процесу не зовсім стандартно а додати до нього щось незвичайне?

Пропоную розглянути наступні нестандартні методи в процессі вивчення студентами англійської мови.

Ефект аудиторії

Для кожної людини цей ефект працює по-різному. І тому необхідно з'ясувати, як саме на вас впливає аудиторія. Деякі люди докладають більше зусиль, коли на них дивляться інші, не хочеться ж перед ними схибити.

Ефект авторства

У людини є така психологічна особливість - краще запам'ятовувати матеріал, який розробила сама. Власний твір набагато простіше вивчити, ніж чужий. Ото ж студентам пропонується скласти речення з новими словами, які потрібно вивчити. При цьому студенти не вигадують абстрактні ситуації, а описують те, що стосується безпосередньо їх.

Ефект незавершеної дії

Ми краще запам'ятовує інформацію в діях, які не вдалося закінчити. Якщо ми не додивилися епізод улюбленого серіалу, тому що нас відволікли, він прекрасно запам'ятається. Саме завдяки цьому ефекту студенти забувають весь матеріал після іспитів – процес завершений, мозок вважає інформацію неактуальною. Щоб не втрачати знання в області англійської мови, потрібно постійно підтримувати інформацію в актуальному стані.

Принцип першочерговості

Наш мозок влаштований так, що інформація, яка першою надійшла до нього, автоматично вважається правильною. Навіть якщо через деякий час ми знайдемо більш доречні дані, мозок все одно відмовиться їх сприймати. Тому важливо уважно ставитися до достовірності джерел, якими користуємось. Викладачі кафедри англійської мови активно поєднують між собою описані вище психологічні ефекти та методи для максимально ефективного навчального процесу.
 

Наукове-методичне повідомлення підготував
старший викладач кафедри Англійської мови Лахно В.О.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Переглядів: 2 367