Викладачі кафедри англійської мови все частіше намагаються відійти від звичної моделі навчання, застосовуючи методи, які нечасто зустрічаються у класичному освітньому процесі. Усі знають, як викладати англійську мову в традиційному розумінні. А що якщо підійти до освітнього процесу не зовсім стандартно а додати до нього щось незвичайне?
Пропоную розглянути наступні нестандартні методи в процессі вивчення студентами англійської мови.
Для кожної людини цей ефект працює по-різному. І тому необхідно з'ясувати, як саме на вас впливає аудиторія. Деякі люди докладають більше зусиль, коли на них дивляться інші, не хочеться ж перед ними схибити.
У людини є така психологічна особливість - краще запам'ятовувати матеріал, який розробила сама. Власний твір набагато простіше вивчити, ніж чужий. Ото ж студентам пропонується скласти речення з новими словами, які потрібно вивчити. При цьому студенти не вигадують абстрактні ситуації, а описують те, що стосується безпосередньо їх.
Ми краще запам'ятовує інформацію в діях, які не вдалося закінчити. Якщо ми не додивилися епізод улюбленого серіалу, тому що нас відволікли, він прекрасно запам'ятається. Саме завдяки цьому ефекту студенти забувають весь матеріал після іспитів – процес завершений, мозок вважає інформацію неактуальною. Щоб не втрачати знання в області англійської мови, потрібно постійно підтримувати інформацію в актуальному стані.
Наш мозок влаштований так, що інформація, яка першою надійшла до нього, автоматично вважається правильною. Навіть якщо через деякий час ми знайдемо більш доречні дані, мозок все одно відмовиться їх сприймати. Тому важливо уважно ставитися до достовірності джерел, якими користуємось. Викладачі кафедри англійської мови активно поєднують між собою описані вище психологічні ефекти та методи для максимально ефективного навчального процесу.
Наукове-методичне повідомлення підготував
старший викладач кафедри Англійської мови Лахно В.О.