Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Управлінці – запорука успішного майбутнього!

14:47, 30-09-2020

У наш час, на жаль, дуже не вистачає досвідчених, спеціально навчених фахівців в сфері управління державою.

Для успішної роботи управлінець не може обійтися без навичок керівника, тому що йому доведеться зіткнутися з формуваннями команд і чітко доносити інформацію, яку необхідно виконати.

Керівник повинен вміти спрямувати роботу своїх підлеглих в правильне русло, враховувати не тільки свої інтереси, а й інтереси своїх колег.

Адже робота управлінця - це робота, яка залежить від усіх учасників команди.

Якості, якими повинен володіти кожен керівник:

  • Лідерські задатки.
  • Стратегічне мислення і керівництво.
  • Технічні та технологічні навички.
  • Уміння вибудовувати відносини і створювати команду.
  • Уміння подати себе і спілкуватися.
  • Управління змінами.
  • Чесність. 

Важливо управлінцю вміти організувати команду в бізнесі.

Побудова команди - це процес, який включає участь членів команди, співпраця і виховання командного духу між членами команди. Це почуття командного духу впроваджується за допомогою спеціальних вправ і групових дискусій.

Успішне побудова команди складається з наступних кроків:

По-перше, вербування та вибір членів команди. Лідер команди повинен шукати специфічні якості в членах команди. Член команди повинен володіти якостями лідера і бути завжди позитивно налаштований.

По-друге, важливо мати чіткі цілі, які слід повідомити членам команди. Член команди повинен знати причину участі в проекті для того, щоб залишатися мотивованим і розвивати довіру в групі. Встановлення мети заздалегідь вказує команді напрямок роботи. В іншому випадку, команда стане дезорієнтованою і невмотивованою.

Побудова команди має бути розглянутою з точки зору командної мети. Для того щоб команда досягала мети, потрібно мати збалансовані навички. Правильне поєднання практичних і теоретичних навичок дозволить успішно досягти поставленої мети. Кожен учасник команди повинен виконувати свою роль, яка відповідає його навичкам і особистості. Завдання, призначене кожному члену команди, не повинно бути жорстким, тобто, кожен повинен бути готовий до нових завдань. Учасники команди повинні допомагати іншим членам команди.

Лідер команди грає важливу роль в загальній продуктивності команди. Лідер повинен володіти навичками, які допоможуть забезпечити довіру інших членів команди. Побудова команди буде дуже складним, якщо немає позитивного лідера, який зможе позитивно вплинути на робочу обстановку.

Крім того, що було згадано раніше, побудова команди вимагає навчання комунікабельності, груповій динаміці, управління конфліктами, встановлення цілей та інших навичок, щоб члени організації стали ефективними учасниками команди.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 5 872