Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Нововведення та зміни у системі вищої освіти диктують новий формат не тільки вступу - 2020, а й подальшого життя України. Що терміново треба усвідомити абітурієнтам-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя. Зміна 6

12:22, 30-06-2020

Кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій як професійна кафедра у галузі державного управління розпочала публікацію серії інформаційних повідомлень для абітурієнтів про новації з державного управління вищою освітою, що цілком і повністю змінять і філософію процесу вступу у ЗВО, і філософію навчання студентів, і філософію працевлаштування у країні, і філософію розбудови власного життя кожної окремої молодої людини нашої Батьківщини. Ця інформація є надважливою особливо для вступників у ЗВО у 2020 році не залежно від того, який фах вони оберуть. Тому для того, щоб бути у курсі всіх подій, що неминуче вплинуть на Ваше життя, незалежно від вашої обізнаності і інтересів до фаху, приєднуйтесь до спільноти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Продовжимо розповідати про нововведення 2020 року щодо вступу до ЗВО і пояснемо як це неминуче вплине на життя кожного громадянина України, який прагне здобути вищу освіту, поступаючи у ЗВО уже у цьому році і перспективи на подальше життя.

 

Зміна 6. Нові вимоги держави до ЗВО та Освітніх програм.

Вагома причина замислитись над вартістю навчання та як абітурієнту не потрапити на навчання у ЗВО, де дипломи не видають.

Обираючи спеціальність для навчання, абітурієнт враховує і вартість навчання, яку пропонують ЗВО. Іноді вартість навчання для абітурієнта є чи не най головнішим критерієм у виборі спеціальності. І саме простий підхід до формального вибору найменшої суми оплати за навчання – є САМИМ НЕБЕЗПЕЧНИМ!

Про що не знає сьогоднішній абітурієнт, так це про фундаментальні зміни у вищій освіті, які НЕПРЯМО (опосередковано), але ІСТОТНО змінили вартість навчання у ЗВО саме із 2020 року.

Перший та самий істотний вплив на вартість навчання зробили нові правила акредитації Освітніх програм (ОП) для всіх закладів вищої освіти (ЗВО) України, які увійшли в дію у другій половині минулого року. Саме вимоги до Освітніх програм (а фактично під Освітніми програмами зараз розуміють цілком всю спеціальність, якій вчать у ЗВО) докорінно вплинули на вартість навчання за цією спеціальністю. Ці вимоги висунуті  для всіх без виключення ЗВО. Їх чимала кількість, але основними з них є:

  • Створення проектних груп для розробки ОП  із осіб високого наукового рівня та фахівців-практиків із професійного за профілем середовища. Група має складатись із штатних фахівців-науковців із відповідним до ОП, що розробляються, практичним досвідом або відповідним напрямом своєї наукової підготовки, чого дотриматись у пересічному ЗВО вкрай важко. ЗВО реально не завжди виконують цю вимогу.  І саме тут існує загроза при перевірці (акредитації) ОП, що програму можуть не визнати фаховою для даної галузі діяльності, а значить і видати диплом  ЗВО, де вона розроблялась, не матиме права.
  • Проектна група має розробити власну ОП зі спеціальності для даного ЗВО. Як правило, до цього передує довгий (якщо створюється справжня ОП) допроектний період, який також має чимало наукових досліджень фахівцями-науковцями. Зрозуміло, це потребує від ЗВО чимало зусиль та вкладених ресурсів. На організацію цього етапу переважна більшість ЗВО, як правило, коштів намагаються не витрачати. А це може призвести до формального створення ОП (навіть із яскравою назвою), яку ринок праці не вимагає і навіть не очікує. Тобто, підготовка фахівців за такою ОП не буде актуальною у реальному житті і випускники ЗВО можуть не мати подальшої професійної реалізації у житті.
  • Розробка та затвердження ОП. Цей період є найвідповідальнішим та найкропіткішим. Вкладені ресурси (інтелектуальні, матеріальні, моральні та ін.)  тут визначають професійну якість та «вартість» майбутнього фахівця (на ринку праці), якого буде готувати ЗВО. А кількість вимог до оцінки цього процесу під час акредитаційних заходів (під час перевірки та контролю ОП) унеможливлює формальний підхід проектною групою до розробки ОП. Інакше ЗВО, набравши та навчивши за цією ОП хоч яку кількість студентів, буде позбавлений можливості видати їм дипломи. А формальне ставлення до розробки ОП у ЗВО, нажаль, не є рідкістю.

Отже, віднині вступити та вивчитись зі спеціальності у ЗВО не означає отримати диплом про вищу освіту

  • Організація навчання за ОП. Тут вимоги такі, що ЗВО мають в першу чергу забезпечити повну матеріальну базу для навчання студентів за ОП. А це не тільки навчальні аудиторії та площі, а й новітні програмно-апаратні комплекси, наявність яких і підкреслює сучасність ОП та адекватність змісту навчання за ОП у конкретному ЗВО. Саме цей пункт переважна більшість ЗВО і не витримує. Так само цей критерій може спричинити ситуацію, коли випускник ЗВО не отримає диплом про вищу освіту. Та й скажимо чесно, може стати фахівцем тільки на папері, непридатним до практичної діяльності

Тому, як бачимо, всі ці вимоги до ОП потребують величезних матеріальних та інтелектуальних вкладень ЗВО. Крім того, сам процес акредитації ОП є достатньо  коштовною процедурою. І вартість акредитації також має бути врахована у ціні (вартості) навчання у ЗВО, оскільки без цієї процедури ЗВО не має права видавати диплом. Отже, ці прямі та опосередковані фактори цінового впливу, зумовили для вступників-2020 зростання вартості навчання за будь-якою спеціальністю.

Саме за низькою вартістю навчання у ЗВО сьогодні можна судити про  несерйозне ставлення самого ЗВО до організації навчального процесу. А це скоріш за все призведе до неотримання диплому про вищу освіту самим здобувачем цієї освіти (студентом-випускником).

Звісно, виникає питання про те як запобігти потраплянню у нечесні ЗВО на недоброякісні ОП. І тут найкращою порадою для абітурієнта-2020 є дотримання при виборі 2-х правил:

  1. Не орієнтуватися на ОП, вартість навчання за якими є низькою. Мінімально оптимальна вартість за навчання у ЗВО становить приблизно 20 тис грн на рік за денною формою навчання. Низька ціна (вартість) скоріше свідчить про невеликі вкладання ресурсів у навчальний процес самим ЗВО, а це значить, що у найкращому випадку сьогоднішній абітурієнт не отримає реальну професійну підготовку, а у гіршому – не отримає і сам диплом про вищу освіту після сумлінної багаторічної сплати студентом за навчання.
  2. Дуже уважно ставитися до  спеціальностей, які не акредитовані за новими критеріями, що введені в дію  у 2019 році. Перевіряти у ЗВО акредитацію ОП. Найкращий варіант, який гарантує якість ОП та видачу дипломів, - це успішно пройдена акредитація ОП у 2020 році. І до уваги абітурієнтів: самий «розкручений» бренд ЗВО сам по собі вже нічого не забезпечить без проходження акредитації самої ОП (спеціальності)!

І для довідки. Саме Освітня програма спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» університету телекомунікацій успішно пройшла акредитацію у 2020 році за новими державними вимогами. Тому навчання за всіма ОП, що пропонує кафедра публічного управління та адміністрування, а це:

  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»,
  • «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

є абсолютно якісними та гарантують не тільки отримання диплому, а й велике професійне майбутнє із високими статками!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 8 081