Однією із рекомендацій Міністерства освіти України, що надаються закладам вищої освіти, це впровадження в освітній процес такої дисципліни як «Українська мова». Звісно, це завдання має стратегічне значення для країни.
З іншого боку, для того, щоб обійняти будь-яку посаду на державній службі, базовою вимогою є вільне володіння державною мовою. Тобто, на державній службі, яка собою уособлює саме сегмент ділового сектору країни, важливою є українська мова для всіх комунікативних взаємодій у роботі державного (публічного) службовця. Саме ці основні причини у галузі освіти з публічного управління і зумовили появу в університеті телекомунікацій у спеціальності «Публічне управління та адміністрування» необхідність такої дисципліни (освітньої компоненти), яка б і забезпечила саме підготовку з ділового спілкуванн майбутнього фахівця державною мовою. Враховуючи всі визначені особливості, було прийнято рішення впровадити в Освітню програму спеціальності дисципліну «Ділові комунікації (Українська мова за професійним спрямуванням)», яка за сутністю компетенцій і надає всі базові знання і вміння спілкування державною українською мовою у діловому середовищі публічної влади. З іншого боку необхідно підкреслити, що дана дисципліна впливає і на отримання ПРН (практичних результатів навчання) і з інших комунікативних дсциплін, та дисциплін, що безпосередньо формують soft skills у студента.
Також рекомендацією МОН України є введення курсу «Історія України» у вищу освіту всіх спеціальностей. Крім того, дані знання є стратегічно важливими для публічного управлінця не тільки для всебічного розвитку особистості, а й для докорінного розуміння історичного формування менталітету власного народу, розвитку його волелюбного виявлення, тенденцій суспільних рухів у справжньому державотворенні нашої нації у різних історичних умовах. Тому ця дисципліна мала б забезпечити для фахівця розуміння справжнього державотворення та розвитку принципів публічної влади як такої у різні історичні часи. Саме з цього аспекту публічний управлінець може бути всебічно підготовлений та усвідомлювати головні особливості публічної влади в Україні. Тому для Освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» було введено дисципліну «Теорія та історія публічного управління та адміністрування», яка надає з одного боку весь базовий термінологічний апарат, а з іншого – розкриває сутність його появи, змін та трансформацій. Але головним у частині історії публічного управління – є історико-аналітичний екскурс у систему державотворення. Ця дисципліна викладається на першому курсі цілий рік (два семестри) і становить 6 кредитів. За пріоритетністю знань для публічного управлінця вона має дві контрольні точки – два іспити (у кінці кожного із семестрів).