Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Освіта за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» в університеті телекомунікацій: УНІКАЛЬНА ПРОГРАМА – УНІКАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ!

09:10, 18-01-2020

Закінчився семестр і розпочалася сесія. Для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» це етап підведення підсумків не тільки у іспитах та заліках, а й у професійній майстерності, набутої під час практикоорієнтованого навчання, чим і вирізняється наш університет з-поміж інших закладів вищої освіти. Студентам вже давно відомо, що їх програма підготовки в нашому університеті орієнтована на набуття виключно сучасних практичних знань та вмінь з фаху. Можливо, самі слова «сучасні знання» вже втратили свою привабливість у суспільстві, оскільки лунають занадто часто, як кажуть: «з приводу та без». Сказати: «Ми надаємо сучасні знання», - не лінується жоден навчальний заклад. А ось зробити…

Ми багато розповідали про інноваційні підходи до освітнього процесу в університеті телекомунікацій, про новітні дисципліни, які надає наша освітня програма зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування». Настав час сесії, і унікальність освітньої програми зумовила унікальні результати. Якщо Ви зараз подумали про оцінки на сесіях – помиляєтесь! Звісно, кожна людина має прагнення до найкращих оцінок, але зараз мова йтиме не про це. А про справжні, реальні результати. Результати, які виключно позитивно впливатимуть на все подальше життя наших студентів. І це стосується не тільки їх професії. Хоча про неї – в першу чергу!

Так, наші студенти-третьокурсники публічно представили свої доробки з дисципліни «Міжнародні домінанти публічного управління та адміністрування в контексті євроінтеграції», яка викладається кафедрою публічного управління та адміністрування виключно англійською мовою протягом 2 років – на 3 та 4 курсах. У такий спосіб вони закріпили набуті протягом семестру знання.

У рамках завдання студенти продемонстрували не лише свої вміння презентувати власні проекти, а і творчі здібності, знання англійської мови, а також щирий інтерес до глобальних проблем та бажання змін у державі.

Зокрема, багато доповідей було спрямовано на реформування медичної галузі в Україні. Студенти проаналізували медичну реформу та презентували як приклад досвід різних країн, таких як Білорусь, Іспанія, Ізраїль тощо…

Також левову частку серед обраних тем посіло питання освіти. Зокрема, студенти розглянули досвід Німеччини, Канади, Фінляндії та Японії. Країну сонця для своєї презентації обрала Оксана Гиря.

До доповіді вона підійшла надзвичайно креативно, побудувавши її у формі діалогу уявної героїні – дівчини, яка мріє навчатися за стандартами японської освіти та ставить безліч запитань експерту. У ролі експерта виступала власне сама Оксана і докладно пояснила ті переваги, які має система надання освіти в Японії, а також запропонувала, як можна удосконалити освітню галузь в Україні.

Глобальні проблеми – це і локальні. Нехтування ними може призвести до непередбачуваних наслідків. Це, зокрема, стосується проблеми екології, яка щороку набуває все більшої актуальності у світі. Сортування сміття, глобальне потепління, танення льодовиків, забруднення океану та масштабні лісові пожежі… Все це вже не лише картинки з інтернету, це реальність, в якій живе планета. Так, тему екології взяли у розробку Вікторія Смульська та Надар Усатюк

Вони продемонстрували, як до цієї проблеми підходять за кордоном та яких заходів вживають. Система переробки сміття просто вражає, а з вторсировини будують цілі міста. Всі ці пропозиції були запропоновані і для України, аби пришвидшити вирішення екологічних проблем в межах нашої держави і таким чином допомогти світовій спільноті у боротьбі з глобальним потеплінням.

Софія Скупейко обрала тему транспорту. Викорінити систему маршрутних таксі, якої немає у жодній європейській країні – нелегке завдання. Але можна хоча б наблизитися до вирішення цієї проблеми. Як приклад Софія обрала транспортну систему Швеції та описала, що саме Україна може використати для себе.

Історична спадщина та її охорона теж не залишила майбутніх управлінців байдужими. Так, Маргарита Фоменко проаналізувала, чому українські історичні пам’ятки занепадають, а не стають туристичною Меккою як музеї та замки в Європі.

Чому на місці родинних садиб великих українців постають торгово-розважальні центри. Всі ці місця мали б «розповідати» нашу історію, а не залишатися на сторінках книжок. Як приклад, Маргарита навела Францію, в якій до історичних пам’яток ставляться з особливою шаною та повагою, реставруючи їх та відновлюючи, по суті, з попелу. І все це французи роблять для того, щоб передати надбання наступним поколінням. Проаналізувавши їхній досвід, Маргарита запропонувала шляхи захисту історичної спадщини в Україні на прикладі багаторічного європейського досвіду.

Після кожної презентації студенти обмінялися враженнями від промови, а також могли поставити одне одному запитання, адже обрані теми не залишили нікого байдужим.

У такий спосіб наші студенти отримують не тільки практичні компетенції міжнародного досвіду публічного управління, а й навички аналітичного професійного мислення та вільного володіння професійною іноземною мовою. Але важливим є й інше. Студенти під час роботи над своїми проектами (програмами, презентаціями) виявили вміння застосовувати багатовекторні фахові знання, здобуті із різних дисциплін. Тобто, виявили професійне системне бачення процесів та явищ. Квінтесенцією всіх виступів та професійних диспутів під час заходу стали реальні практичні висновки наших студентів, які можуть бути використані для вдосконалення роботи органів державної влади в Україні та покращити життя українців.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 4 628