Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Абсолютно новий вектор практичної підготовки публічних управлінців впровадила випускаюча кафедра університету телекомунікацій для своїх студентів! Аналогів не шукайте!

18:20, 07-04-2019

Сьогодні українське суспільство має високий запит на молодих лідерів, професійних та прогресивних громадських і державних діячів. На кафедрі Публічного управління та адміністрування створені всі умови для всебічного розвитку і підготовки молодих фахівців з державного управління. Модернізація навчального процесу та абсолютно нові підходи до освіти з публічного управління створюють можливість заявити, що виключно університет телекомунікацій має найґрунтовніші переваги у освітньому просторі.

Навчальний процес за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування” включає у себе:

  • Ґрунтовну аудиторну теоретико-практичну підготовку. Це означає, що всі лекції розкривають сутність професійної роботи публічного управлінця, вчать змісту його діяльності та багатоваріативності застосувань отриманих компетенцій на практиці.
 
  • Потужні цикли практичних робіт з кожної фахової дисципліни. Це означає, що кожна лекція, проведена в аудиторії, відразу реалізується на практичних заняттях. Тобто, весь отриманий матеріал на лекціях, студенти відразу ж опрацьовують практично. Цим забезпечується, з одного боку, унеможливлення «нагромадження» студента зайвим непрактичним матеріалом, або матеріалом, непридатним до реалізації у професійному житті; а з іншого боку, - надають цілісні професійні компетенції - тобто знання, які відразу ж переводяться у формат вмінь. Навіть дисципліни, що мають теоретизований характер, також вміщують 50% практичних робіт, які інноваційним освітнім шляхом надають необхідні практикоорієнтовані компетенції. І все це відбувається під пильним керівництвом професіонала. А це вже суттєва відмінність нашого закладу вищої освіти від всіх інших!
 
 

По-перше, викладання всіх без винятку дисциплін у форматі 50х50, тобто, коли лекційний матеріал відразу ж повністю розкривається у практичному занятті.

По-друге, практичні заняття проводять професіонали-практики із професійного середовища. Для порівняння із іншими закладами вищої освіти, де практичні заняття складають від 10 до 20%% всього аудиторного часу та ще й проводяться асистентами (як правило асистент – це вчорашній студент, який тільки розпочинає свою трудову діяльність, і, як правило, розпочинає її із роботи на кафедрі, допомагаючи (асистуючи) професорсько-викладацькому складу. Тобто, стажу практичної діяльності він ще не має)

По-третє. Самі практичні роботи з фахових дисциплін все частіше  і частіше проводяться у середовищі професіоналів.

 
 

Так, наприклад саме зараз, студенти третього курсу один з циклів практичних робіт з дисципліни «Державні політики і програми» проходять на тренінгах в Національній академії державного управління при Президентові України. Після чого, по результатах тренінгів, наші студенти отримають сертифікати, що дозволять їм професійно реалізуватись після закінчення нашого університету.

 
  •  Систематичні щорічні тренінгові стажування (практики) в органах державної влади.
 
 
 
 
  • Вагомою частиною навчання є регулярні зустрічі з провідними експертами та фахівцями для ознайомлення студентів з відкритими освітніми платформами, програмами стажування та міжнародними грантами, що дають можливість професійно розвиватися. Так, про виклики та можливості для молодих фахівців у галузі "Публічне управління та адміністрування" у призмі глобальних змін студенти бакалаврату мали можливість поговорити з гостем – експертом з питань фінансів, публічних закупівель та промислової політики ГО “Інститут законодавчих ідeй”, регіональним координатором програми “Молодь змінить Україну” Володимиром Антківим.
 
 

Пан Володимир познайомив студентів з відкритими освітніми платформами, на базі яких майбутні фахівці можуть отримувати додаткові знання абсолютно безкоштовно та у будь-який зручний для них час. На власному прикладі експерт продемонстрував, як, будучи ще студентом, зміг потрапити на стажування до Верховної Ради України та згодом побудувати успішну кар’єру.

Також Володимир Антків навів приклади організацій, що займаються розвитком та навчанням молоді. Крім того, на базі цих організацій студенти спеціальності “Публічне управління та адміністрування” мають можливість проходити стажування. Обговорили, зокрема, й умови інтернатури у ГО “Ліга інтернів” та “Молодіжна альтернатива”. Водночас серед проектів, в яких активна молодь може взяти участь сьогодні, пан Володимир назвав Bohdan Hawrylyshyn Family Foundation та Інститут законодавчих ідей.

 
 

Студентів цікавило, якими вміннями та навичками потрібно володіти для успішного проходження співбесіди на такі програми та які результати вони можуть здобути після стажування. За словами Володимира Антківа, участь у таких ініціативах дає, по суті, зелене світло для отримання роботи вже на останніх курсах університету. Крім того, подібні програми є чудовою базою для побудови нетворкінгу.

В органах державної влади високо цінуються молоді фахівці, які мають фундаментальну освіту, володіють іноземною мовою та пройшли стажування. Всі ці вимоги цілком і повністю вирішує наша програма підготовки студена та організація навчального процесу, орієнтованого на створення справжнього професіонального управлінця нової ери. Під час навчання за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» наші студенти не просто засвоюють матеріал зі спеціальності, а, за рахунок постійної практичної роботи у професійному середовищі, стають дійсно спеціалістами-практиками!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 4 819