Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відкрито надсучасну лабораторію кафедри Публічного управління та адміністрування

17:09, 25-12-2018

Навчальний процес у закладі вищої освіти неможливий без впровадження у навчальний процес науково-практичної складової із використанням сучасних технічних засобів та програмного забезпечення. Інакше процес навчання перетворюється на формальне викладання навчального матеріалу викладачами та усне відтворення цього ж матеріалу студентами після його вивчення. Але це вже давно застаріла традиційна форма навчання, яка не дає практичної користі у житті випускників вишів. При цьому ця форма й досі застосовується у багатьох інститутах та університетах країни, особливо у галузі суспільних та гуманітарних наук. Саме тому випускники вищих навчальних закладів на ринку праці не можуть позбавитися хибного твердження працедавців: забудь, чому тебе навчали у виші, а зараз на роботі будеш навчатися справжній справі. Під це твердження роботодавці надають випускникам вишів посади, що фактично є нижчими за їх рівень підготовки, зазначений у дипломі. При цьому - наявність диплому про вищу освіту роботодавці вимагають все більше і більше.

Університет телекомунікацій вже давно заявив про практико-орієнтовану підготовку всіх своїх студентів всіх спеціальностей. Так фактично воно відбувалося і відбуватиметься надалі. Підготовка за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» до грудня 2018 року велася у навчальних аудиторіях та лабораторіях університету, використовуючи наявний матеріально-технічний ресурс, який фактично був забезпечений та розвивався у рамках всіх кафедр Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва. Навчальний процес спеціальності завжди був забезпечений мультимедіа супроводом, сучасними технічними засобами та програмним забезпеченням. Але самостійної лабораторії, яка б мала цільове спрямування на підготовку саме публічних управлінців - не було.

 

З грудня 2018 відкрито лабораторію кафедри публічного управління та адміністрування, яка оснащена за останнім словом науки й техніки (обладнання та програмне забезпечення) та впорядкована із врахуванням специфіки спеціальності. Лабораторія за формою впорядкування являє собою прес-центр. Для спеціальності це є вкрай важливо. Крім того, що лабораторія за духом оформлення і за наповненням наближає студентів до їх звичної професійної атмосфери публічного управлінця, вона буде акумулювати науково-практичні навчальні матеріали зі спеціальності, що сприятиме розвитку інноваційного змісту навчання. Саме тому, на відміну від усталених підходів в системі вищої освіти, на завідування лабораторією кафедри публічного управління та адміністрування запрошений молодий, але досвідчений науковець і практик – кандидат наук, доцент із великим стажем роботи у вищій школі і саме у науках, що формують професійну підготовку публічного управлінця. Саме цим кафедра бере орієнтир не просто на навчальну роботу в лабораторії, а підкреслює статус науково-практичного рівня лабораторії.

Сама лабораторія надасть можливість нашим студентам максимально наблизитись до професійної атмосфери публічного управлінця та забезпечить:

  • навчання студентів використанню інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у професійній діяльності на обладнанні останнього покоління,
  • проведення навчальних лекційних та тренінгових занять із використанням надсучасних форм, прийомів, методів і методик викладання із застосуванням ІКТ,
  • зустрічі гостей з органів державного управління та великого бізнесу та інших,
  • організацію зустрічей із представниками громадських організацій, журналістами, з людьми із активною громадянською позицією,
  • проведення конференцій, засідань тощо,
  • проведення круглих столів студентської молоді та науково-педагогічного складу кафедри публічного управління та адміністрування,
  • проведення організаційних зборів, кураторських годин і обговорень різних поточних робочих питань груп, тощо.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 5 135