Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» отримали сертифікати від партнерів кафедри

10:07, 25-12-2018

В навчальний процес спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» включений курс підготовки з HR-БРЕНДІНГУ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ТА АДМІНІТРУВАННІ.

Даний курс спрямований на набуття ключових практичних компетенцій з управління персоналом. Наші студенти опановують знання з управління персоналом на державній службі та з управління персоналом у великих корпораціях.

Компетенції з управління персоналом на державній службі є ключовими у повсякденній діяльності працівників відповідних служб органів державної влади, керівників державної служби органів державної влади та звичайних державних службовців.

Головною установою, що регулює ці питання в нашій країні, є Національне агентство України з питань державної служби. Саме Національне агентство виступає провідним партнером кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Наші студенти отримали ґрунтовну практико-орієнтовану підготовку для відповідної роботи в органах державної влади. Для підтвердження своїх компетенцій для практичної діяльності в органах державної служби з управління персоналом, наші студенти пройшли відповідні випробування, що були організовані Національним агентством України з питань державної служби.

 

Випробування довели високий рівень професійних компетенцій з управління персоналом в органах державної влади, про що нашим студентам були видані відповідні сертифікати.

Цими сертифікатами підтверджені достатні компетентності наших студентів для практичної діяльності в органах державної служби України у таких напрямах:

  • Формування HR-стратегії та впровадження HR-брендінгу в державних органах влади.
  • Визначення потреб в персоналі на вакантні посади в державному органі та організації проведення конкурсів на посади.
  • Організація роботи з призначення на посаду державної служби,
  • Організація та встановлення випробувального терміну державного службовця.
  • Формування корпоративної культури та ціннісних орієнтирів в органах державної служби
  • Розроблення та впровадження мотиваційного механізму та системи заохочень державних службовців в органах державної влади.
  • Розроблення та впровадження механізму адаптації персоналу на державній службі;
  • Управління механізмами вирішення конфліктних ситуацій;
  • Робота з планування службової кар’єри державного службовця.
  • Визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців.
  • Проведення оціночної співбесіди, визначення результатів оцінювання та їх затвердження.
  • Визначення індивідуальних потреб державних службовців у підвищенні рівня їхньої професійної компетентності.

Сертифікати затверджені підписами провідних науковців та високопосадовців Національного агентства України з питань державної служби.

Дані сертифікати у поєднанні із дипломом магістра з публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій фактично гарантує нашим випускникам працевлаштування в органах державної служби на керівних посадах з управління персоналом. Тому наші студенти матимуть можливість самостійно, за власним уподобанням, обирати цікаві для себе органи державної служби для подальшої роботи і розбудови своєї кар’єри з управління персоналом.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 4 480