Освітні програми зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», запроваджені в університеті телекомунікацій, вирізняються з поміж інших, перш за все, новітньою структурою навчальних планів, що насичені надсучасними дисциплінами. Преважна більшість цих дисциплін є цілковитим втіленням провідного вітчизняного та закордонного управлінського науково-практичного досвіду. І, звісно, за класичним підходом до викладання у вищій школі, практичний досвід, що є домінантою і головним акцентом і в професійному середовищі, і практиці вищої ділової освіти майстерського рівня (програми МВА, МРА), в достатньому обсязі здобути складно. А це означає, що за традиційних підходів до навчального процесу, насичувати освітні програми навіть надсучасними дисциплінами із великими масивами практичної інформації, втрачає повноцінний сенс. Звісно, опосередковано і це може надати позитивний ефект щодо формування професійного світогляду студента, але у питання підготовки практика – навряд. Тому, в університеті телекомунікацій, дотримуючись основних векторів інноваційного змісту навчання, освітні програми реалізуються через практичну підготовку і в основі всіх професійних дисциплін покладений тренінговий принцип навчання. Їх різновидів забагато, тому викладач добирає саме ті види, що є найпродуктивнішими з його дисципліни.
За інноваційними підходами до професійної підготовки студента, що існує тільки в університеті телекомунікацій, професійні дисципліни студент вивчає вже з першого дня навчання. Тому тренінги та інші види практичної підготовки управлінця наші студенти вже засвоюють з першого курсу та активно приймають в них участь.
Студенти 1 курсу спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» групи ПУАД-11 під час навчання з професійної дисципліни «Державні послуги та маркетинг державних послуг»
З кожним курсом, звісно кількість професійних дисциплін зростає. Тому тренінгові заняття стають повсякденною роботою в аудиторії та поза нею. Це залежить від виду тренінгових занять.
Студенти 2 курсу спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» групи ПУАД-21 під час опрацювання завдань з професійної дисципліни «Організація діяльності державного службовця»
Крім того, величезний масив практичних знань здобувається ще й під час практик, що проводяться на базах організацій-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій.
Особливістю співпраці із партнерами є ще й відповідна розробка навчального матеріалу з практичної частини дисциплін. Методика та методологія подання практичних завдань в аудиторіях цілком відповідає практичним орієнтирам діяльності публічного управлінця на місцях роботи, а завдання є моделюванням справжніх ситуацій управлінської роботи.
Тому інноваційний зміст освітньо-професійних програм спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» в університеті телекомунікацій підкріплюється не тільки новітніми надсучасними професійними дисциплінами, а ще й інноваційними науково-педагогічними підходами до їх наповнення, тематичного структурування та інноваційної навчальної реалізації.