Підготовка магістрів за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» на освітньому ринку здійснюється вже не один рік, хоча в цілому цю спеціальність можна вважати новою. Якщо проаналізувати програми підготовки магістрів за цією спеціальністю у ВНЗ України, то можна відмітити, що вони майже тотожні. І це не дивно, оскільки всі ці програми за державними освітніми вимогами мають забезпечити студентові цілком конкретні фахові та загальні компетенції, а, отже, й практичні результати навчання. Однак, за рахунок варіативної частини програм виші можуть пропонувати певні особливості.
В Державному університеті телекомунікацій програма підготовки магістрів за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» враховує новітні наукові здобутки в галузі управління, тенденції реформацій у публічному управлінні та вимоги суспільства, яке вже давно прагне змін у підходах до управління державою та, особливо, змін у діалозі громадянського суспільства із органами державного управління. Тому на засіданні кафедри Публічного управління та адміністрування, в процесі обговорення питання модернізації освіти для управлінців високого рівня, визначили контекст необхідних інноваційних компетентностей для спеціалістів з публічного управління та адміністрування. Серед таких – компетентності з HR-брендінгу в публічному управлінні.
Саме новітній курс для публічних управлінців з HR-брендінгу надасть можливість розв’язати головні завдання: з одного боку – завдання створення позитивного іміджу органів державної влади, органів громадських і самоврядувальних організацій та довіри до них населення; з іншого – підвищення внутрішньої привабливості відповідних органів та організацій для самих спеціалістів. Крім того, HR-брендінг спроможний надати інструментарій управлінцю для реалізації механізму пришвидшеного розлучення організації із неефективними працівниками.
Як бачимо, ці знання можуть й будуть дуже корисними як для фахівців з публічного управління, для управлінців організаційного рівня та, власне, для кожної людини, яка піклується як про власний бізнес, так і про власний імідж.