Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра Публічного управління та адміністрування запрошує до участі у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Теоретико-прикладні аспекти розвитку цифрової держави в Україні»

10:48, 08-10-2024

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо вас до участі

 у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції

«ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ДЕРЖАВИ В УКРАЇНІ»,

яка відбудеться  14 листопада 2024 року в м. Київ

 

Тематичні напрями:

  1. Нормативно-правовий вимір розбудови цифрової держави в Україні.
  2. Ґенеза розвитку цифрової держави: досвід європейських країн для України.
  3. Цифровізація соціального простору України: тренди, безпекові аспекти, нагальні проблеми державної політики.
  4. Цифрові комунікації в публічному управлінні України.
  5. Диджиталізація економічного поступу України.
  6. Цифрова дипломатія України: виклики кібернетизації міжнародних комунікацій.
  7. Інформаційна культура як складова суспільної диджиталізації.

Форми участі: очна / заочна / дистанційна.

Мови конференції: українська та англійська.

Умови участі: Усі витрати, пов’язані з перебуванням на конференції (проїзд, проживання, харчування тощо) – за рахунок учасників.

Для участі в конференції просимо до 8 листопада 2024 року надіслати на електронну пошту кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій (е-mail: DUT_kafedra_Puad@ukr.net) наступні матеріали:

  1. Заявку, в якій зазначити прізвище, ім’я, по батькові; науковий ступінь і вчене звання; місце роботи й посаду; тематичний напрям і тему доповіді; контактну інформацію: електронну адресу та номер мобільного телефону (зразок заявки наведений нижче). Назва файлу: Заявка_Іваненко М. П.).
  2. Тези доповіді у форматі *.doc, *.docx. (назва файлу: Тези_Іваненко М. П.).

Матеріали конференції (електронний варіант програми, збірника тез доповідей та сертифікати учасників) будуть розміщені на вебсторінці кафедри публічного управління та адміністрування ННІ менеджменту та підприємництва Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.

Усі учасники конференції отримають Інтернет-посилання на програму, тези доповідей, а також сертифікат учасника в електронній формі.

 

Рекомендації щодо оформлення тез:

  1. Обсяг тез наукової доповіді – до 4-х сторінок формату А 4 (разом зі списком джерел та літератури).
  2. Технічні вимоги:

Електронна версія має бути файлом  версії Microsoft Word (розширення *.doc, .docx).

Гарнітура – Times New Roman, кегль – 14 pt; береги: верхній, нижній, лівий – 20 мм, правий – 10 мм; міжрядковий інтервал – 1,0; абзацний відступ – 10 мм; сторінки без нумерації; переносів і приміток не застосовувати.

  1. Структура тез і параметри форматування елементів:
  • прізвище та ініціали автора світлим курсивом, науковий ступінь, вчене звання – прямим накресленням з вирівнюванням ліворуч;
  • освітній заклад – прямим накресленням у наступному рядку з вирівнюванням ліворуч;
  • назва тез – через інтервал посеред рядка великими літерами напівгрубого накреслення;
  • здобувачі вищої освіти мають зазначити освітній заклад, курс навчання та назву освітньої програми, а також прізвище та ініціали наукового керівника (світлим курсивом), його науковий ступінь, вчене звання – прямим накресленням з вирівнюванням ліворуч;
  • основний текст тез – через інтервал на сторінці світлим прямим накресленням з абзацними відступами;
  • аналізований ілюстративний матеріал виділяти курсивом;
  • підзаголовок Список використаних джерел – через інтервал після тез посеред рядка напівгрубим накресленням;
  • список джерел та літератури – в алфавітному порядку з абзацними відступами;
  • оформлення переліку джерел та літератури за ДСТУ 8302:2015;
  • покликання на використані джерела та літературу в тексті – у квадратних дужках із зазначенням номера джерела в переліку джерел та літератури, то́му й сторінки, напр.: [3, с. 40], [5, т. 2, с. 223];
  •  розрізняти знаки дефіса (-) й тире (–) («Ctrl + знак мінуса»).
  • нерозривний відступ (Ctrl + Shift + відступ) ставити:
  • між ініціалами та прізвищем (напр.: М. П. Іваненко);
  • після географічних скорочень (м. Київ);
  • між числами й одиницями виміру (10 м), а також датами (ХХІ ст., 2024 р.);
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 975