Підготовка здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», за освітньою програмою «Публічне управління та адміністрування» передбачає їх наукову діяльність у сфері публічного управління та адміністрування.
Сприяють цьому як нормативні, так і вибіркові освітні компоненти, відповідно: «Теорія та методологія дослідження проблем публічного управління в міждисциплінарному дискурсі», «Організація науки та наукових досліджень», «Соціально-психологічні та соціально-культурні аспекти наукової діяльності» та ін.
Ці освітні компоненти є взаємодоповнюючими, адже вивчення теорії наукової діяльності, особливостей наукового пізнання та наукового дослідження проблем публічного управління, наукової етики, окреслення державно-управлінського формату застосування загальнонаукових методологій, аналіз державно-управлінського знання в контексті модернізаційних викликів сьогодення можливе за умови врахування соціально-психологічних та соціально-культурних аспектів наукової діяльності у процесі проведення авторського наукового дослідження.
Важливого значення при цьому набуває вивчення майбутніми докторами філософії з публічного управління та адміністрування низки тем, а саме: творча діяльність науковця, науковий світогляд та наукове мислення, самосвідомість і регуляція активності особистості вченого, наукове лідерство та лідерський потенціал дослідника, наукове співтовариство та науковий колектив: психологічна сумісність, взаємовідносини та взаємодія, «мала група» як суб’єкт спільної наукової діяльності, конфлікт інтересів у науковій діяльності, соціокультурні аспекти наукової комунікації, ціннісні орієнтації та етична культура науково-інноваційної діяльності, мотиватори наукової діяльності, взаємодія когнітивних і етичних компонент у науковій діяльності тощо.
Необхідно наголосити на тому, що зацікавлене обговорення здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти порушених у процесі вивчення зазначених освітніх компонентів проблем має на меті сфокусувати їх наукову увагу та зорієнтувати їх не лише при розробці дизайну та проведенні власного дисертаційного дослідження, а й при отриманні вагомих практичних результатів.
Науково-викладацький склад кафедри публічного управління та адміністрування докладає максимум зусиль для вирішення стратегічного важливого завдання – сформувати та підготувати наукову особистість високого рівня у галузі публічного управління та адміністрування, здатну удосконалити вітчизняну управлінську систему.