Освітня діяльність здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузі знань 28 Публічне управління та адміністрування, спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування, за освітньою програмою Публічне управління та адміністрування охоплює низку взаємообумовлених та взаємопов’язаних складових.
Однією з них є залучення майбутніх магістрів публічного управління та адміністрування до наукової діяльності. Для цього навчальним планом передбачено викладання магістрантам-першокурсникам освітнього компонента Наукові дослідження в публічному управлінні. Його основною метою є освоєння здобувачами вищої освіти сучасних знань щодо теоретичних аспектів наукових досліджень в публічному управлінні та формування у них на цій основі відповідних вмінь та навичок не лише для проведення самостійних наукових досліджень, а й оформлення отриманих результатів у межах кваліфікаційної роботи.
Серед завдань освітнього компонента пріоритетним є дослідження сутності поняття та принципів академічної доброчесності крізь призму наукових досліджень в публічному управлінні.
Академічна доброчесність безпосередньо пов’язана з науково-дослідною діяльністю здобувачів вищої освіти магістерського рівня. Проте опосередковано вона стосується професійної діяльності публічних службовців, адже такі її принципи, як: чесність, довіра справедливість, повага,відповідальність, мужність мають стати їх основними чеснотами у професійній кар’єрі у сфері публічного управління.
Крім цього, наукова діяльність здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня відіграє важливу роль у розгортанні їх індивідуальної траєкторії, оскільки є реальною можливістю для магістрантів-дослідників продовжити науково-дослідну діяльність вже на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти на основі набутих ними умінь та навичок в процесі вивчення освітнього компонента Наукові дослідження в публічному управлінні та дослідницької роботи у межах кваліфікаційної роботи.