Як відомо, мотиваційною привабливістю для вступу у той чи інший навчальний заклад вищої освіти постає якість підготовки фахівців – їх компетентність, самодостатність, конкурентноспроможність на ринку праці не тільки в Україні, а й за кордоном.
Для більшості провідних університетів світу, зокрема й Державного університету телекомунікацій, основним видом діяльності є підготовка магістрів. Відповідно перед кафедрою публічного управління та адміністрування постало завдання впровадження інноваційної моделі підготовки сучасних публічних управлінців, які здатні забезпечити життєдіяльність та розвиток громадянського суспільства, системну цілісність його компонентів, координацію, узгодженість та взаємодію.
Окреслена модель відтворена в оновленій магістерській освітньо-професійній програмі, комплекс навчальних дисциплін якої поєднує освітню, науково-дослідницьку та проєктну складові – це «Публічне адміністрування об’єднаними територіальними громадами», «Державна політика та цифровий розвиток», «Стратегічне управління та стратегічні комунікації в публічній сфері», «Управління проєктами та програмами у публічній сфері», науково-дослідна та науково-педагогічна практики тощо.
Цілісний обсяг програми спрямований на забезпечення набуття магістрантами загальних і спеціальних (фахових) компетентностей за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» та отримання низки програмних результатів зокрема:
Тож, констатуємо, що впровадження розробленої освітньо-професійної програми магістерського рівня та її гнучке освоєння відповідає Стратегії розвитку Державного університету телекомунікацій. В університеті створені сприятливі умови для творчого тандему високопрофесійного професорсько-викладацького складу кафедри публічного управління та адміністрування з якісним контингентом магістрантів, з можливістю використання в освітньому процесі обладнання останнього покоління – сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів, що цілісно відкриває інноваційне «вікно можливостей» для майбутніх магістрів публічного управління та адміністрування.