Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо Шморгуна Юрія Володимировича з успішним захистом!

09:57, 29-06-2016

https://dut.edu.ua/uploads/n_2819_12185457.jpg

16 червня 2016 р. відбулось дев’яте засідання спеціалізованої вченої Ради К 26.861.03 з нагоди розгляду дисертації Шморгуна Юрія Володимировича на тему “Організація проектного фінансування телекомунікаційних підприємств”, подану на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04. – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)”.

Дисертацію виконано у Державному університеті телекомунікацій.

Науковий керівник – директор навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій, доктор технічних наук, професор Шевченко Віктор Леонідович.

Офіційні опоненти:

  • доктор економічних наук «Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, професор кафедри економіки підприємств Рєпіна Інна Миколаївна,
  • кандидат економічних наук, заступник директора з економіки та фінансів ТОВ «Тримоб» Пригода Володимир Миколайович.

Вітаємо Шморгуна Юрія Володимировича з успішним захистом! Бажаємо здоров’я, творчої наснаги, успіхів у розв’язанні всіх подальших наукових проблем.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 559