Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо Кондрашова Олексія Андрійовича з успішним захистом!

09:48, 15-05-2016

31 травня 2016 р. відбулось шосте засідання спеціалізованої вченої Ради К 26.861.03 з нагоди розгляду дисертації Кондрашова Олексія Андрійовича на тему «Організація контролю процесу прийняття управлінських рішень на підприємстві», подану на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04. – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».

Дисертацію виконано у Державному університеті телекомунікацій.

Науковий керівник – доктор економічних наук, професор Виноградова Олена Володимирівна, завідувач кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій.

Офіційні опоненти:

·        декан факультету інформаційних технологій ДВНЗ «Приазовського державного технічного університету», доктор економічних наук, доцент Верескун Михайло Вікторович,

·        завідувач кафедри економіки та менеджменту ВСП «Інституту інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури», доктор економічних наук, доцент Новикова Іннола Вікторівна

Вітаємо Кондрашова Олексія Андрійовича з успішним захистом! Бажаємо здоров’я, творчої наснаги, успіхів у розв’язанні всіх подальших наукових проблем.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 148