Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Оголошення про захист дисертації Тетяни Капелюшної

10:44, 06-08-2024

Раді повідомити, що на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03 ДУІКТ, що пройде 6 вересня 2024 року о 14:00, відбудеться захист дисертаційної роботи Тетяни Капелюшної на тему: “Управління безпекою підприємств: теорія та методологія” для здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 “Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)”.

Захист відбудеться за адресою: 03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 7; конференц-зала.

Опоненти:

  1. Тарас Васильців, доктор економічних наук, професор, завідувач відділу проблем соціально-гуманітарного розвитку регіонів ДУ “Інституту регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України”;
  2. Костянтин Жадько, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри підприємництва та економіки підприємства Університету митної справи та фінансів;
  3. Ігор Охріменко, доктор економічних наук, професор, ректор Київського кооперативного інституту бізнесу і права Київської регіональної спілки споживчої кооперації.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 439