Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Вступ 2024: Додаткова сесія ЄВІ для магістрів та аспірантів: оголошено вартість послуги

13:40, 08-08-2024

Вступникам до магістратури та аспірантури цьогоріч буде надана можливість за бажанням пройти єдиний вступний іспит (ЄВІ) під час третьої (спеціально організованої) сесії 12-14 вересня.

Цю сесію буде організовано для вступників, які не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ або зареєструвалися, але не взяли в ній участі. Також повторно можуть скласти цей іспит ті, хто бажає покращити свої результати й скористатися шансом на вступ до магістратури / аспірантури у 2024 році.

Третю сесію ЄВІ проводять за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Вартість послуги ー 879 гривень.

Реєстрація на участь у вступному випробуванні триватиме з 12 до 19 серпня. Для цього необхідно звернутися до приймальної комісії, надати копії необхідних документів. Заповнюючи заяву-анкету й зазначаючи інформацію, необхідну для оформлення екзаменаційного листка, слід вказати населений пункт в Україні, у якому ви бажаєте пройти ЄВІ. 

Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) не передбачено. З Порядком здійснення розрахунків та умовами надання платних послуг з проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту у 2024 році можна ознайомитися за посиланням.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 671