Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Публічне управління та адміністрування Ваш шанс побудувати успішну кар'єру!

00:07, 21-07-2021

Шановні абітурієнти,

Якщо Ви мрієте займатись державним управлінням, мрієте навчатись та розвивати професійні компетенції державного службовця, почніть зміни з себе – відкрийте шлях до Вашого майбутнього на нашій кафедрі Публічного управління та адміністрування. Подавайте заяви на спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування.

Наша кафедра надає виключно практичні управлінські знання та вміння, які здобуваються у професійному середовищі на щорічних тривалих практиках-стажуваннях в органах державної (публічної) влади – Національне агентство державної служби України, Національний банк України, Київська міська державна адміністрація та інші. Це дозволяє нашим випускникам отримати перше високооплачуване місце в органах державної влади.

Не втратьте свій шанс! Подавайте заяви на вступ на спеціальність Публічне управління та адміністрування до нашого Університету і Ви будете гарантовано навчатись у 2021 році.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 956
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка