Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Абетка вступника-2021: як абітурієнту вірно зрозуміти який ЗВО для нього буде найбільш зручним для здобуття вищої освіти. Частина 3.

13:40, 24-03-2021

Якщо ти випускник-2021, якщо маєш бажання бути успішним, якщо обираєш спеціальність сам і орієнтуєшся тільки на свої рішення у житті, - ти потрапив на інформацію, яка необхідну знати саме тобі!

Тому приєднуйся до спілки нашої кафедри (підписуйся) на Вайбер або Телеграм. Саме там ми будемо інформувати всіх про особливості вступних правил по Україні, про зміни у законодавстві та ін. Фактично це наш громадський канал, який орієнтований на всіх вступників в Україні, незалежно від того, яку спеціальність або який заклад вищої освіти вони оберуть. Крім того, захист персональних даних всіх, хто зареєструється, - ГАРАНТОВАНИЙ!

Telegram: https://t.me/dut_2021_pua

Viber: https://invite.viber.com/

УВАГА! Ці групи формуються до 25 квітня! Після того у групі будуть з’являтися флеш-повідомлення про важливі моменти щодо ВСТУПУ-2021.

ВСТИГНИ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ!

Не варто кривити душею, і казати, що виключно всі абітурієнти йдуть здобувати вищу освіту для того, щоб отримати фахові знання зі спеціальності.

Є категорія абітурієнтів, які обирають шлях отримання просто диплому про вищу освіту. Тільки диплому. І все. Можна зараз почути навколо цієї позиції абітурієнта багато думок. Як схвальних, так і категорично негативних. Але казати, що подібна ситуація виключена, буде неправдою. І наша мета зараз не буде полягати у тому, щоб перезапевнити таких абітурієнтів. Ми поважаємо  вибір і шлях кожного з вас, якщо він є законним і нікому не завдає шкоди.

Отже, якщо абітурієнт бажає отримати просто вищу освіту, а спеціальність не має принципового значення…

Що потрібно знати такому абітурієнту.

ЯК АБІТУРІЄНТУ ВИЗНАЧИТИ ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ, ПО ЯКИХ ВИБИРАТИ ЗВО.

Обираючи ЗВО виключно для отримання диплому, такий абітурієнт може мати різні пріоритети у виборі. І те, чим мотивований його вибір, може бути:

  • Бренд ЗВО
  • Низька ціна освіти
  • Зручність навчання (розташування, форма навчання, нескладність навчання, і т.ін.)

При цьому, звісно, хоч спеціальність для таких абітурієнтів не має принципового значення, але вона все одно має своє місце у пріоритетах вибору. Так, студент, який має схильності до суспільних наук, наврядче вибере інженерно-технічну спеціальність чи ще якусь, неприйнятну для нього за змістом навчання.

Тому під «нескладністю навчання» скоріше варто розуміти саме відповідність обраної спеціальності абітурієнтом його схильностям. А про це ми детальніше поговоримо нижче.

Однак, загальною характеристикою саме такого майбутнього студента є його, так скажемо, «дуже скромне» бажання навчатися. Тому рано чи пізно у нього постане питання про:

  • Невибагливість викладачів та самого ЗВО щодо присутності студентів в аудиторії, невисокий контроль під час складання заліків/іспитів студентами, помірна або мала навчальна дисципліна у ЗВО та ін. (за відгуками у соцмережах, знайомих та ін)

Тобто, в повному обсязі запитів такого абітурієнта буде 4 групи критеріїв, що ми описали. І тут головне такому абітурієнту звернути увагу на те, що в купі ці фактори в окремо взятому ЗВО не можуть бути разом реалізовані. Якщо йдеться про бренд ЗВО, то інші фактори – не про нього. І навпаки.

А ось, якщо бренд не має значення, то інші фактори – притаманні певним видам ЗВО:

  • або це ЗВО, які слабко ведуть освітню діяльність та є дуже «лояльними» до всіх студентів, не вимагають а ні дисципліни, а ні знань. Тобто, мають невисокий рівень відповідальності і перед студентом, і перед суспільством
  • або це ЗВО, що мають сучасну та гнучку систему організації навчального процесу. Однак, у цьому випадку фактор «низької ціни освіти» має бути відкоректований на «помірну ціну освіти». Нажаль, ціна виступає певним лакмусом відповідальності ЗВО та вкладання його зусиль в свою освітню діяльність. Крім того, у таких ЗВО треба буде ще й трошки попрацювати самому студенту для здобуття вищої освіти.

І про це ми детально повідомляли у інформаційному повідомленні від 30.06.2020 року:

Вагома причина замислитись над вартістю навчання. Як абітурієнту орієнтуватися в цінах на ринку освітніх послуг та обрати справжню найнижчу ціну на свою освіту у ЗВО.

Перший варіант ЗВО – крім марного викидання грошей і часу здобувачів вищої освіти (студентів цих ЗВО), нічого не надасть. Дипломи, отримані в таких ЗВО можуть бути поза базою ЄДБО, тобто документами, які не свідчать про здобуття вищої освіти. Причиною може бути відсутність акредитації освітньої програми спеціальності (навіть дуже відомої спеціальності!). А що можна очікувати від ЗВО, де невисокий рівень відповідальності і перед студентом, і перед суспільством? Маєте бажання, щоб були до вас «дуже поблажливими і невибагливими»? Тоді будьте готові, що і до себе і своєї роботи ці ЗВО будуть також «дуже поблажливими і невибагливими».

А це означатиме, що такий «диплом» буде простим папірцем в руках випускника такого ЗВО і, звісно, за першої ж перевірки будь-яким серйозним працедавцем це виявиться відразу і ваша кар’єра так і не відбудеться ніколи. І відповіддю на питання: «Що робити з таким дипломом далі?», стане: «Повісити вдома на стіні, як згадку про перший крок у житті до набуття розуму». Оскільки вже давно відомо, що скупий платить двічі, а дурний – все своє життя.

Другий варіант ЗВО – не дуже великий сегмент вищої освіти. Це ЗВО, що йдуть шляхом справжньої розбудови свого бренду, і, можливо, знаходяться лише на початку своєї великої історії. Вони відрізняються саме серйозністю та відповідальністю – з одного боку, та гнучкістю і розумною лояльністю до студентів – з іншого боку. Відрізнити їх від інших – не складно.

Вони на фоні помірної вартості навчання (не плутати із занадто низькою вартістю) надають студенту широкі можливості у здобутті професії: постійні контакти із професійним середовищем, сучасну матеріально-технічну базу, гнучкий графік навчання, реальні перспективи працевлаштування і т.ін. Дуже часто такі ЗВО студентові пропонують навіть більше, ніж брендові ЗВО. Причина дуже проста: будь-який бізнес у завойовуванні свого сегменту та у процесі формування свого бренду надає максимально можливу якість свого продукту. Саме так і завойовується ринок. І ЗВО не є виключенням. Тому найбільш комфортним середовищем для такого абітурієнта буде саме ЗВО із прогресивними поглядами на навчання та максимально наближений до професійного середовища. До числа небагатьох, але абсолютно прогресивних та комфортних для студентів ЗВО відноситься Державний університет телекомунікацій. Саме його робота над створенням інноваційної та цілком практичної надсучасної вищої освіти без обтяження студентів надмірними масивами теоретичного матеріалу і спричинила особливі умови навчання для студентів. Саме ці умови і гарантують цікаве навчання та реальні перспективи працевлаштування.

А от із питанням спеціальності все ж таки прийдеться такому абітурієнту трошки подумати. Справа в тім, що дана категорія абітурієнтів дійсно є остаточно невизначеними. Іноді вони навіть цілком не усвідомлюють свої схильності до якось фаху. Часом такий абітурієнт підсвідомо більш прагне здобути не спеціальність, а здобути той імідж, що пов’язаний із спеціальністю і який склався у його думці під впливом асоціацій із кінофільмів, побутових розмов чи образу конкретної людини, яка має певний фах.

 
 

І вся проблема лише в тому, що абітурієнт може прикро помилятися у власних схильностях і спроможностях. А це означає, що спеціальність, яку він здобуде ніколи не надасть йому жодних перспектив у житті. Диплом він згодом буде використовувати як довідку про те, що він спроможний навчатись. І не більше.

Як не дивно, але проблема є і у тих абітурієнтів, які мають великий потенціал для широкого спектру спеціальностей.

Здається, що їм набагато простіше. Але це тільки здається. Тут труднощі інші, але їх набагато більше. Якщо невизначений абітурієнт знаходиться у стані пошуку «зручного місця навчання», то визначений, але багатоваріативний у виборі абітурієнт, має ще клопіт із вибором спеціальностей.

А проблема вибору – одна із найважчих у житті, як зазначають психологи. До речі, саме із цією проблемою постійно борються великі корпорації та солідні компанії. Знаючи, що робота у них для людей і так надто стресова, вони вводять уніформу для співробітників, мінімізуючи тим самим для своїх співробітників стрес від вибору одягу перед роботою. Звісно, уніформа має ще й іншу функцію, але в основі її появи - мета керівництва мінімізувати зайві стреси співробітників та максимально налаштувати працівників компанії на продуктивну роботу.

То як під час вибору спеціальності абітурієнтом мінімізувати його стреси для запобігання помилок? Отже, маємо рекомендації для двох категорій абітурієнтів.

ЯК УНИКНУТИ ПРИКРИХ ПОМИЛОК У ВИБОРІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ АБІТУРІЄНТУ

Насправді, вихід є і для тих, хто має великий потенціал, і для тих, хто взагалі не розібрався із своїм потенціалом.

Абітурієнту потрібно обирати спеціальність, яка може надати можливості для реалізації як їх явних потенційних спроможностей, так і прихованих, навіть таких, про які абітурієнт ще не здогадується. Як це може бути? Просто. Є спеціальності, які надають можливості дипломованому спеціалісту саме у своєму професійному полі ще додатковий вибір. І тим самим, людина, що здобула даний фах та диплом, не змінюючи спеціальності може займатися різними (!) видами діяльності.

Наприклад, такою спеціальністю є спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» в університеті телекомунікацій. Саме вона надає дипломованому фахівцю ще вибір виду діяльності у професії. Наприклад, цей фахівець може:

  • обіймати управлінську посаду з інформаційно-аналітичного забезпечення публічного управління  (бізнес-управління)  або
  • обіймати управлінську посаду із налагодження комунікацій в публічному управлінні (в бізнесі)    або
  • обіймати управлінську посаду із територіального розвитку (міста, регіону, бізнесу)   або
  • обіймати управлінську посаду із НR-брендінгу органів державної влади, політпартій, громадських об’єднань, бізнес-структур тощо     або
  • обіймати управлінську посаду із налагодження міжнародних відносин, розвитку публічної дипломатії,    або
  • обіймати управлінську посаду із розробки та проведення реформ на державному, регіональному та бізнес-рівні         або
  • обіймати управлінську посаду із розробки та координації проектів і програм в публічному управлінні (бізнес-управлінні)    або
  • обіймати управлінську посаду з аналітичного прогнозування соціальних (або економічних, або політичних і т.ін.) процесів в публічному управлінні (бізнесі)   або багато інших варіацій.

При цьому робота може бути орієнтована на:

  • комунікацію із людьми, налагодження зв’язків із громадськістю,
  • аналітичну роботу із документами,
  • творчу роботу із розробкою сценаріїв заходів, проектів і програм,
  • креативну роботу із використанням політтехнологій,
  • збір та аналітичну обробку вхідної інформації, та багато ін.

Сама робота може мати характер:

  • економічний,
  • юридичний,
  • політичний,
  • психологічний,
  • соціологічний,
  • маркетинговий,
  • технічний та ін.

При цьому управління може здійснюватись у будь-яких галузях і сферах діяльності: освіта, охорона здоров’я, культура, промисловість, торгівля, спорт та ін.

І це тільки дуже стислий опис варіацій з самореалізації у спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

Тому всі абітурієнти, які обрали таку багатоваріативну спеціальність як «Публічне управління та адміністрування» в Державному університеті телекомунікацій забезпечать себе  спеціальністю і дипломом, які завжди будуть працювати на них!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 925