Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2025: Триває адресне розміщення державного та регіонального замовлення на магістратуру

09:35, 27-08-2025

Під час роботи алгоритму адресного розміщення державного та регіонального замовлення на магістратуру доступ до електронних кабінетів вступників, ЄДЕБО та сайту Вступ-2025 буде тимчасово обмежено. Доступ до системи буде відновлений після розміщення рекомендацій — не пізніше, ніж 28 серпня.

Що далі робити вступнику?

  • Список рекомендованих на бюджет буде оприлюднено до 28 серпня включно.
  • Кожен вступник може отримати лише одну бюджетну рекомендацію (у кабінеті статус зміниться на «Рекомендовано до зарахування (навчання за державним (регіональним) замовленням)»).
  • Якщо вступник погоджується на запропоноване місце, до 18:00 30 серпня потрібно: підтвердити вибір місця навчання (в електронному кабінеті або безпосередньо в закладі), виконати вимоги до зарахування за Правилами прийому та укласти договір про навчання.
  • Зарахування на бюджет триватиме до 1 вересня.
  • З 1 вересня почнеться надання рекомендацій на контракт.
  • Зарахування на контракт — до 30 вересня.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 641
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ