Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підготовка фахівців для ринку праці на кафедрі Комп'ютерних наук

15:20, 20-05-2015

Кафедра Кафедра Комп'ютерних наук проводить базову підготовку фахівців для ринку праці наступних напрямів:

Системних адміністраторів Systemadministrator (servertechnologiesexpert) - фахівців, посадові обов'язки яких редбачають забезпечення штатної роботи парку комп'ютерної техніки, мережі і програмного забезпечення, а також забезпечення інформаційної безпеки в організації.

Фахівців з просування (розкручуванню, розвитку, супроводу) сайтів (SEO-Specialist/ Seniorseo-specialist/Team-leader) – фахівці, що виконують внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту з метою підвищення позицій сайту в списку сторінок, знайдених пошуковими системами по конкретних запитах. Посадові обов'язки передбачають забезпечення просування (розвиток, супровід) сайту, роботу з пошуковими системами і виконання процедур конверсії сайту.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 110