Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2025: УВАГА! Шановні вступники до МАГІСТРАТУРИ та АСПІРАНТУРИ, вже з 02 ТРАВНЯ стартує реєстрація для складання ЄВІ, ЄФВВ та ЄВВ

12:03, 30-04-2025

Вже з 02 травня стартує реєстрація осіб, які бажають взяти участь у вступних випробуваннях для вступу до магістратури та аспірантури.

Бажаючим навчатися в магістратурі обов’язково потрібно зареєструватися для складання єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) та/або єдиного вступного іспиту (ЄВІ).

А для можливості вступу до аспірантури, обов’язково потрібно зареєструватися для складання єдиного вступного випробування з методології наукових досліджень (ЄВВ) та/або єдиного вступного іспиту (ЄВІ).

Реєстрація здійснюється за умови особистої присутності вступника/вступниці та дистанційно, шляхом надсилання встановлених копій документів на електронну пошту.

 

І. Для успішної реєстрації для складання ЄВІ, ЄФВВ та ЄВВ необхідно надати до Університету наступну інформацію та копії документів:

  1. заповнена заява-анкета (вступника/вступниці до магістратури, до аспірантури) з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
  2. копія документа, що посвідчує особу, (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, паспорт громадянина України нового зразка (ID-картка) та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру);
  3. копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні переконання відмовляються від прийняття цього номера: вони мають надати документ, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про номер) – сканована копія або фото;
  4. копія документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання);
  5. довідку щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році;
  6. фотокартки для документів розміром 3х4 кольорові або чорно-білі із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника/вступниці;
  7. копія медичного висновку за формою первинної облікової документації № 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов);
  8. заповнити електронну форму за покликанням

 

***У разі дистанційного подання інформації та копій документів для реєстрації  на участь у складанні ЄВІ, ЄФВВ та ЄВВ:

  1. заповнена заява-анкета (вступника/вступниці до магістратури, до аспірантури) у форматі pdf з обов'язковим зазначенням у назві файлу ПІБ та рівень вступу (магістр, доктор філософії) зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом: *Шевченко Тарас Григорович.pdf*;

скановані копії або фото:

  1. документа, що посвідчує особу, зазначений в анкеті-заяві (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, паспорт громадянина України нового зразка (ID-картка) та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру);
  2. реєстраційного номеру облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні переконання відмовляються від прийняття цього номера: вони мають надати документ, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про номер) – сканована копія або фото;
  3. документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання);
  4. довідку щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році;
  5. медичного висновку за формою первинної облікової документації № 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов);
  6. фотокартки для документів розміром 3х4 кольорові або чорно-білі із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника/вступниці, файл розміром не більше 1 Мб.
  7. заповнити електронну форму за покликанням.

 

ІІ. При заповненні ЗАЯВИ-АНКЕТИ (вступника/вступниці до магістратури, до аспірантури) обов’язково мають бути заповненні усі поля:

  • номер контактного телефону вступника/вступниці та електронна пошта;
  • іноземна мова, завдання з якої має містити тест ЄВІ (англійська, німецька, французька, іспанська мова);
  • інформація про спрямування предметного тестування (не більше двох), з якого вступник/вступниця бажає пройти ЄФВВ – для вступу на всі спеціальності (крім  спеціальності G5 Електроніка, електронні комунікації, приладобудування та радіотехніка)
  1. економіка та міжнародна економіка;
  2. інформаційні технології;
  3. історія мистецтва;
  4. мовознавство;
  5. облік та фінанси;
  6. педагогіка та психологія;
  7. політологія та міжнародні відносини;
  8. право та міжнародне право;
  9. психологія та соціологія;
  10. управління та адміністрування.
  • сесія (основна чи додаткова), під час якої вступник/вступниця бажає проходити певне предметне тестування ЄФВВ (якщо предметні тестування з вибраних спрямувань ЄФВВ відбуваються одночасно під час основної сесії) (для вступників до магістратури);
  • інформація про необхідність створення особливих умов (код умови) та номер і дата медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов за формою первинної облікової документації № 086-3/о (для осіб з особливими освітніми потребами);
  • інформація про населений пункт, у якому вступник/вступниця бажає пройти ЄВІ та/або ЄФВВ та/або ЄВВ – населений пункт обов’язково вибирати лише з наведених у додатку до наказу Міністерства освіти і науки України (для вступу до магістратури, аспірантури) міст України, країн та міст відповідно для тих хто планує складати ЄВІ, ЄФВВ закордоном (для вступу до магістратури).

З питань реєстрації та дистанційного подання інформації та встановлених копій документів, необхідно звернутися:

здобувачам освіти випускникам інших закладів вищої освіти (не ДУІКТ) бажаючим вступити до магістратури - evi_efvv@duikt.edu.ua,Тяжина Анжела Миколаївна, консультаційний центр, телефон: (044) 249-25-91; Заболотна Валентина Анатоліївна, кабінет № 327, телефон:
(044) 248-85-93.

здобувачам вищої освіти, які бажають вступити до аспірантури - aspirantura@duikt.edu.ua, Поканевич Юрій Вікторович, завідувач відділу аспірантури та докторантури, кабінет №324.

Здобувачам вищої освіти, які навчаються та закінчують навчання у ДУІКТ бажаючим вступити до магістратури, з питань реєстрації потрібно звертатись до завідувача кафедри, на якій здійснюється підготовка:

з/п

ПІБ

Код спеціальності/ Кафедра

Телефон

Електронна пошта

  1.  

КУЗЬМІЧ Ірина Богданівна

Заступник директор ННІ ІТ

0678870091

i.kuzmich@duikt.edu.ua

  1.  

ЗАМРІЙ Ірина Вікторівна

F2 / Інженерія програмного забезпечення

0968277650

i.zamrii@duikt.edu.ua

  1.  

ЖЕБКА Вікторія Вікторівна

F2 / Технології цифрового розвитку

0730508300

v.zhebka@duikt.edu.ua

  1.  

ВИШНІВСЬКИЙ Віктор Вікторович

F3 / Комп'ютерні науки

0634747924

v.vyshnivskyi@duikt.edu.ua

  1.  

ЗІНЧЕНКО Ольга Валеріївна

F3 / Штучний інтелект

0633503263

o.zinchenko@duikt.edu.ua

  1.  

ЛАЩЕВСЬКА Наталія Олександрівна

F7 / Комп’ютерна інженерія

0975274926

n.lashchevska@duikt.edu.ua

  1.  

СТОРЧАК Каміла Павлівна

F4 / Системний аналіз

F6 / Інформаційні системи та технології

0979460809

k.storchak@duikt.edu.ua

  1.  

БЕРЕСТЯНА Тетяна Володимирівна

Заступник директора ННІ КБЗІ

0950743310

t.berestiana@duikt.edu.ua

  1.  

ГАЙДУР Галина Іванівна

F5 / Систем та технологій кібербезпеки

0673453338

g.haidur@duikt.edu.ua

  1.  

ТУРОВСЬКИЙ Олександр Леонідович

F5 / Технічні системи кіберзахисту

0684081869

turovskiy@duikt.edu.ua

  1.  

ЛЕГОМІНОВА Світлана Володимирівна

F5 / Управління кібербезпекою та захистом інформації

0954876705

s.legominova@duikt.edu.ua

  1.  

МЕЛЕШКО Тетяна Вікторівна

Заступник директора ННІ Т

0954874070

t.meleschko@duikt.edu.ua

  1.  

ГАЛАГАН Наталія Вікторівна

G5 / Мобільних та відеоінформаційних технологій

0682195050

n.halahan@duikt.edu.ua

  1.  

ЗАЇКА Віктор Федорович

G5 / Телекомунікаційні системи та мереж

0634852406

v.zaika@duikt.edu.ua

  1.  

ТРЕЙТЯК Вячеслав Віталійович

G5 / Інтернет-технологій

 

0661381085

v.treytiak@duikt.edu.ua

  1.  

МЕЛЬНИК Юрій Віталійович

G5 / Робототехніки та технічних систем

0993764694

y.melnyk@duikt.edu.ua

  1.  

ВИНОГРАДОВА Олена Володимирівна

D5 / Маркетинг

0958582888

o.vynogradova@duikt.edu.ua

  1.  

СОРОКА Анна Михайлівна

D3 / Менеджмент

0987888827

a.soroka@duikt.edu.ua

  1.  

ГУСЄВА Ольга Юріївна

С1 / Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)

0501554065

o.guseva@duikt.edu.ua

  1.  

ЗГУРСЬКА Оксана Михайлівна

D7 / Торгівля  

0984410049

o.zghurska@duikt.edu.ua

  1.  

СИДОРЕНКО Тетяна Михайлівна

В13 / Бібліотечна, інформаційна та архівна справа

0973362856

t.sydorenko@duikt.edu.ua

  1.  

ПЕТЬКУН Світлана Михайлівна

D4 / Публічне управління та адміністрування

0674040856

s.petkun@duikt.edu.ua

Для кожного/кожної зареєстрованого/зареєстрованої учасника/ учасниці на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти буде створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури/аспірантури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Не зволікайте — уважно ознайомтеся з вимогами до реєстрації та подбайте про всі необхідні документи заздалегідь. Правильна та своєчасна реєстрація — перший крок до успішного вступу та професійного становлення.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 4 378
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00