Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2024: Як подати мотиваційний лист для вступу до ДУІКТ: зразки та правила оформлення

13:39, 05-07-2024

Що таке мотиваційний лист?

Мотиваційний лист – це один з документів, який випускник самостійно пише і подає до університету. В ньому абітурієнт пояснює, чому він вважає себе кращою кандидатурою для вступу на обрану спеціальність та освітню програму. Такий лист готується після детального дослідження обраного університету та кафедри для навчання. Мотиваційний лист є важливим аргументом при вступі, адже під час його написання вступник обмірковує та обгрунтовує своє рішення і переконується у правильності власного вибору спеціальності для навчання.

Вимоги до написання мотиваційного листа

Критерії оцінювання, вимоги, правила написання Ви можете знайти у Додатку 7 до Правил прийому на вступ до Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій:

Приклади мотиваційних листів

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій пропонує своїм вступникам ознайомитись з прикладами мотиваційних листів по кожній спеціальності, доступній для вступу до університету у 2024 році за посиланням:

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 097