1 серпня 2022 року, почалася реєстрація електронних кабінетів для вступників в магістратуру
10:33, 01-08-2022
Сьогодні, 1 серпня 2022 року, почалася реєстрація електронних кабінетів для вступників в магістратуру на основі дипломів бакалавра, спеціаліста, магістра.Можливість подання заяв на бюджет та контракт буде відкрита з 16 серпня до:
23 серпня – для вступу за результатами індивідуальної усної співбесіди замість МТНК/МКТ*;
15 вересня – для вступу за результатами МТНК/МКТ або тільки фахового іспиту в закладі освіти.
Після цього подати заяви можна буде тільки на контракт. Реєстрація електронних кабінетів буде відкрита до 31 жовтня.Для створення кабінету потрібно зазначити:
логін – адресу електронної пошти, до якої ви маєте доступ і яка не заборонена на території України;
пароль – його треба придумати самостійно та запам'ятати для подальших входів у кабінет;
номер, PIN-код та рік отримання сертифіката МТНК/МКТ (ЄВІ/ЄФВВ);
серію та номер диплома, на основі якого ви вступаєте (бакалавра, спеціаліста, магістра).
Якщо вступник не має сертифіката, то для додаткової ідентифікації йому потрібно вказати номер (без серії) документа, що посвідчує особу, на який оформлено документ про освіту.Як зареєструвати електронний кабінет вступника в магістратуру, докладно зазначено на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/
Текстова інструкція: https://bit.ly/3bn9F2q Відеоінструкція: https://youtu.be/h9muStn4Tas
Звертаємо увагу на основні питання під час реєстрації кабінету:
Реєстрація на МТНК/МКТ і реєстрація електронного кабінету вступника – це різні речі. На МТНК/МКТ вступник реєструється для проходження тестування, а електронний кабінет необхідний для подання заяв на вступ;
Логін і пароль від кабінету учасника вступних випробувань на сайті УЦОЯО не можна використовувати як логін і пароль до електронного кабінету вступника – це різні системи;
Фотографії, які ви завантажуєте в кабінет, потім використовуються закладом освіти для замовлення студентських квитків, тому радимо завантажувати коректні фото (не селфі);
Мотиваційний лист необхідно додавати до кожної заяви під час її подання. Отже, можливість додавання мотиваційних листів у кабінеті буде відкрита разом з початком прийому заяв (16 серпня).
Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність
Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.
Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність
Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.
Переглядів: 7 408
Дякуємо Вам за звернення до Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій
Ваш запит успішно надіслано
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.