Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2022. Важлива інформація вступникам 2022!!!

12:14, 04-04-2022

Приймальна комісія Державного університету телекомунікацій надає важливу інформацію вступникам 2022 року від УЦОЯО.

Якщо ви цього року розглядаєте можливість вступати до закладів вищої освіти України (бакалаврський ступінь), будь ласка, ознайомтеся з інформацією, поданою нижче. 

Наразі Міністерство освіти і науки України розробляє  Порядок зарахування до закладів вищої освіти у 2022 році. У ньому буде докладно описано, як саме відбуватиметься вступ. Ми ще не готові повідомити, які іспити й у якому форматі потрібно буде складати вступникам, але точно можемо сказати, що для організації будь-яких випробувань потрібна підтверджена інформація про потенційних учасників цих випробувань. Таку інформацію ми отримаємо з бази даних реєстрації для участі в ЗНО. Тому просимо про таке.

Якщо ви зареєструвалися для участі в ЗНО (заповнили реєстраційну картку, зібрали пакет реєстраційних документів і віддали його керівникові закладу освіти або самостійно надіслали до одного з регіональних центрів оцінювання якості освіти) ー ви є потенційним учасником вступних випробувань до закладів вищої освіти

Найімовірніше, ви вже маєте сертифікат учасника ЗНО, тож зможете заходити на свою  Інформаційну сторінку (логін і пароль для входу розміщено на сертифікаті), аби отримати всю актуальну інформацію щодо подальших дій, яка стосуватиметься саме вас. Коли потрібно буде зайти на Інформаційну сторінку, ми повідомлятимемо на сайті

У разі якщо  ви не маєте сертифіката ー не хвилюйтеся: невдовзі ми повідомимо вам, як отримати логін і пароль для входу на свою Інформаційну сторінку. 

Якщо ви цього року закінчуєте здобувати повну загальну середню освіту (учень/учениця ліцею, гімназії чи студент/студентка ІІІ курсу коледжу) і ще не зареєструвалися для участі в ЗНО (навіть не створили реєстраційної картки) ー до 9 квітня, будь ласка, створіть реєстраційну картку. Якнайуважніше поставтеся до заповнення таких її полів: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, серія (за наявності), номер паспортного документа, номер мобільного телефону. Ці дані є важливими не лише для участі в тестуваннях, а й для подання вами документів для вступу. 

Увага! У реєстраційній картці Ви побачите поля для вибору предметів ЗНО/ДПА. Заповніть їх, будь ласка, навіть попри скасування ДПА у формі ЗНО. Якщо є змога,  роздрукуйте свою реєстраційну картку, заповніть від руки заяву про участь у тестуваннях, додайте копію паспортного документа (за потреби додайте медичний витяг про потребу створення для вас спеціальних умов для проходження тестувань) і передайте керівникові закладу освіти, де ви навчаєтеся. Якщо такої можливості немає ー не хвилюйтеся: достатньо того, що ви сформували реєстраційну картку. 

Найближчим часом ми повідомимо вам, як дізнатися логін і пароль для входу на вашу Інформаційну сторінку з актуальною для вас інформацією. Стежте за оновленнями на  сайті ー і не пропустите важливих новин.

Якщо ви уже здобули повну загальну середню освіту (маєте свідоцтво про повну загальну середню освіту / атестат) і ще не зареєструвалися для участі в ЗНО (навіть не створили реєстраційної картки) ー будь ласка, до 9 квітня створіть реєстраційну картку. Якнайуважніше поставтеся до заповнення таких її полів: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, серія (за наявності) і номер паспортного документа, номер мобільного телефону. Ці дані є важливими не лише для нас, а й для подання вами документів для вступу. Увага!  У реєстраційній картці ви побачите поля для вибору предметів ЗНО. Заповніть, будь ласка, ці поля попри те, що вступ відбуватиметься за процедурою, відмінною від процедури проведення класичного ЗНО. Якщо маєте змогу,  роздрукуйте свою реєстраційну картку, заповніть від руки заяву про участь у тестуваннях, додайте копію паспортного документа (за потреби можете додати медичний витяг про потребу створення для вас спеціальних умов для проходження тестувань) і надішліть такий комплект документів до Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти (вул. Київська, 46, м. Вінниця, 21009). Якщо ви не можете скористатися засобами поштового зв’язку, надішліть документи на електронну адресу: vintest@vn.testportal.gov.ua. У темі листа зазначте своє прізвище, а також те, що це реєстраційні документи. Наприклад: Шевченко_реєстраційні документи. Ми просимо вас надсилати документи до Вінницького РЦОЯО лише з метою оптимізації опрацювання документів, це не вплине на місце проходження вами тестувань, ті регіональні центри, які знаходяться у порівняно “спокійних” регіонах, продовжують вас консультувати і допомагати вам на локальному рівні.

Якщо ви маєте результати ЗНО 2019-2021 років і плануєте вступати до закладів освіти цього року, вам краще сформувати реєстраційну картку і до 9 квітня надіслати комплект документів до Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти (див. вище). У травні у вас буде можливість відмовитися від проходження тестування на своїй Інформаційній сторінці.

Шановні вступники, які наразі перебувають на окупованих територіях або на територіях, де тривають активні бойові діїБудь ласка, тримайтеся, бережіть себе! Ми розуміємо, що у вас є труднощі з доступом до Інтернету, однак, якщо маєте змогу, будь ласка, створіть реєстраційну картку. Необов’язково, щоб її заповнювали особисто ви. Це може зробити хтось із ваших друзів чи знайомих. Попросіть унести ваші дані до реєстраційної форми (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження й номер паспортного документа). Цього наразі буде достатньо.  Ми знаємо, що вам зараз дуже важко, однак переконані, що ситуація найближчим часом зміниться на краще і ви зможете планувати своє майбутнє і втілювати свої мрії в життя. Безперечно, Ви зможете вступити до українських закладів вищої освіти, а ми повідомлятимемо вам актуальну інформацію щодо цього..

 

 

 

 

Реєстрація учасників вступних випробувань триватиме до 9 квітня 2022 року на сайті УЦОЯО. https://testportal.gov.ua/vazhlyva-informatsiya-dlya-vstupnykiv-i-kerivnykiv-zakladiv-osvity/

Наразі відомо, що вступ до закладів вищої освіти на освітній рівень бакалавр буде за результатами Національного мультипредметного тесту 2022, який буде складатися з 60 питань і міститиме питання з:

  • Української мови;
  • Математики;
  • Історії України.

Національний мультипредметний тест відбудеться у липні і на його виконання відводиться 90 хвилин. Тест проходитиме в офлайн режимі, у спеціально облаштованих місцях. Під час повітряної тривоги тест перериватиметься і всі учасники повернуться до нього у безпечний час. Результати тесту будуть озвучуватися одразу після його завершення.

З будь-яких питань щодо умов вступу Ви можете звернутися до приймальної комісії Університету.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 6 197