З 17 по 18 вересня для студентів 1 курсу спеціальності Інженерія програмного забезпечення було проведено практичне заняття з теми «Робота в команді по методології SCRUM».
Для імітації реальних бізнес-процесів було використано всіма улюблений конструктор Lego.
Під час заняття студенти мали змогу випробувати на практиці методологію управління проєктами SCRUM, яка широко використовується у сучасних IT-компаніях.
Групи студентів отримали завдання створити продукт (побудувати модель з Lego) за обмежений час, застосовуючи основні принципи SCRUM: створення спринтів, пленінги, регулярні зустрічі (скрам-мінінги) та ретроспективи.
Такий підхід дозволив здобувачам освіти краще зрозуміти важливість командної роботи, швидкої адаптації до змін та ефективної комунікації в межах проєкту.
Завдяки Lego, складні концепції SCRUM стали більш наочними та зрозумілими, а процес навчання – інтерактивним і захопливим.
Заняття провів викладач кафедри Інженерії програмного забезпечення Вячеслав Савіцький, який поділився своїм багаторічним досвідом роботи в IT-індустрії та відповів на всі запитання студентів:
«Використання ігор на практиці дозволяє студентам не лише теоретично засвоїти матеріал, але й відпрацювати навички командної роботи та комунікації. Це критично важливо в ІТ-сфері, де співпраця є запорукою успішного виконання проектів. Я впевнений, що знання SCRUM допоможуть їм стати більш конкурентоспроможними на ринку праці та ефективно реалізовувати проекти в майбутньому», - зазначив науковець.