Під час вивчення дисципліни "Розробка ігор" студенти кафедри Інженерії програмного забезпечення груп ПД-31, ПД-32, ПД-33, ПД-34 мали можливість розробляти ігри з викладачами, що працюють в ІТ компанії Unity-розробниками та втілити набуті знання, ідеї, вміння у життя, використовуючи популярний рушій Unity.
Для цього студенти працювали в командах по три людини, що створило найкращі передумови для вивчення та розвитку навичок командної роботи. Такий підхід не лише сприяє обміну ідеями, але й розвиває навички взаємодії та спільної роботи, що є невід'ємною частиною професійного зростання кожного майбутнього розробника.
Окрім цього, важливим аспектом процесу розробки було використання системи контролю версій Git. Студенти не лише виробляли свої ігри, а й вивчали важливі навички спільної роботи над кодом, управління версіями та вирішення конфліктів. Це дозволяє їм не тільки ефективно взаємодіяти під час розробки, але й отримувати необхідний досвід для успішної кар'єри в області розробки програмного забезпечення.
Такий підхід до вивчення розробки ігор допомагає студентам не лише отримати технічні знання, але і розвивати ключові навички, необхідні для успішного функціонування у вимогливому світі індустрії розробки ігор та програмного забезпечення взагалі.
Рисунок 1 – Репозиторій GitHub
Рисунок 2 – Масштабна ігрова сцена
Студенти проявили високий рівень вмінь та навичок у створенні великих і оптимізованих ігрових сцен за допомогою рушія Unity. Їхні досягнення видно на фото, де вони успішно реалізували велику та деталізовану групу об'єктів, забезпечивши ефективну роботу гри без втрати продуктивності.
Рисунок 3 – Створені матеріали
Рисунок 4 – Робота з освітленням
Студенти успішно освоїли навички створення та використання матеріалів для ігрових об'єктів. Вони продемонстрували уміння ефективно використовувати текстури, шейдери та інші графічні елементи для створення реалістичних та привабливих ігрових візуалів. Це навички, які важливі не лише для естетичного вигляду гри, але й для оптимізації ресурсів та покращення загального геймплею. На фото можна побачити їхні досягнення в області графічного дизайну та матеріалознавства в контексті їхніх власних ігрових проєктів.
Рисунок 5 – Ігровий інтерфейс
Студенти успішно освоїли навички розробки ігрового інтерфейсу. Вони засвоїли принципи дизайну інтерфейсів, включаючи ергономіку, зручність використання та естетичний вигляд. На фото видно їхні досягнення в створенні інтерактивних та привабливих ігрових елементів, що покращають взаємодію гравців з грою.
Рисунок – 6 Створені ігрові об’єкти
Певні студенти відзначаються особливими здібностями та ініціативою, створюючи ігрові об'єкти самостійно. Це свідчить про їхню творчість та глибоке розуміння процесу розробки ігор. На фото можна побачити результати їхньої самостійної роботи
Рисунок 7 – C# Scripts
Студенти успішно поглибили свої знання з мови програмування C# та продемонстрували їх у практичних навичках шляхом створення великої кількості скриптів для своїх ігрових проектів. Це свідчить про їхню високу компетентність у програмуванні, здатність до розробки складних логічних алгоритмів та ефективного використання програмних можливостей рушія Unity. На фото видно приклади їхніх скриптів, які впроваджують різноманітні функціональності та покращують геймплей їхніх проектів.
Студенти освітньої програми «Інженерія програмного забезпечення» Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій проявляють свою творчість та різнобічність, створюючи ігри різного жанру та рівня складності. Представлені на фото проекти студентів 3 курсу свідчать про їхню здатність адаптуватися до різноманітних геймінгових концепцій та втілювати їх у життя, від веселих та креативних ігор до складних та стратегічних проектів, при цьому в широкому спектрі жанрів, від аркадних гонок до платформерів, клікерів, стратегій та казуальних. Це ілюструє здатність студентів ефективно пристосовуватися до вимог різних жанрів геймдизайну для реалізації різноманітних ідей та концепцій.
Це свідчить про глибокі знання та високий рівень креативності студентів кафедри Інженерії програмного забезпечення у галузі розробки ігор.