Основним завданням викладачів кафедри Інженерія програмного забезпечення навчити студентів практичних вмінь з розробки, тестування та супроводу програмного забезпечення. Молоді та ініціативні практики ІТ, які мають науковий ступінь PhD і є доцентами кафедри, приділяють велику увагу саморозвитку та вдосконаленню як своїх знань та вмінь, так і пропонують студентами цікаві наукові і практичні дослідження.
Так, Олесь Дібрівний, PhD, доцент кафедри, Unity Developer в компанії Keiki з екосистеми Genesis, пропонує всім охочим поринути у світ розробки ігор і дізнатись: «Як оптимізувати ігровий проєкт за допомогою патерну ObjectPool». Олесь займається створенням продукту на стику EdTech та GameDev — застосунки й вебпродукти для розвитку дітей, а також є викладачем з дисципліни «Розробка ігор» для студентів 3 курсу.
Відкривай посилання і поринь у світ розробки ігор!
Кафедра Інженерії програмного забезпечення запрошує всіх бажаючих на навчання за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення! Навчимо створювати, тестувати і супроводжувати застосунки, веб-додатки, ігри і багато цікавого в ІТ-сфері!!!