Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Міжнародний маркетинг

Запрошуємо до навчання
Особливості підготовки бакалаврів за освітньою програмою Digital-маркетинг
Особливості підготовки бакалаврів за освітньою програмою Маркетинг
Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Маркетинг
Зразки написання мотиваційних листів
Відповіді на запитання щодо вступу від абітурієнтів спеціальності «Маркетинг»

Особливості підготовки магістрів за освітньою програмою Міжнародний маркетинг

Особливості магістерської підготовки на освітній програмі «Міжнародний маркетинг»

У сучасному світі, де економіки тісно взаємопов'язані, а кордони стираються завдяки цифровим технологіям, міжнародний маркетинг стає ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Магістерська освітня програма з міжнародного маркетингу розроблена з урахуванням цих глобальних змін, пропонуючи абітурієнтам унікальні знання та навички, необхідні для навігації в складному та конкурентному міжнародному середовищі.

Метою магістерської програми є підготовка магістрів маркетингу, які володіють інноваційним способом мислення та програмними компетентностями (загальними та професійними), необхідними для ефективної міжнародної маркетингової діяльності в умовах глобальної економічної інтеграції та посилення конкуренції на міжнародних ринках.

Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для розв’язання завдань та проблем реалізації міжнародної маркетингової діяльності в умовах глобальної економічної інтеграції та посилення конкуренції на міжнародних ринках, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог.

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з міжнародного маркетингу з пріоритетом інноваційних технологій маркетингової діяльності, маркетингового аналізу, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії міжнародного маркетингу.

 

 

Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу і його інформаційно-аналітичного забезпечення відповідно запитам цифрових трансформацій суспільства з урахуванням міжнародного досвіду, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників. Інноваційний підхід до підготовки фахівців з міжнародного маркетингу базується на формуванні практичних навичок і вмінь на основі сучасних теоретичних знань, інноваційних освітніх технологій, з використанням навчально-матеріальної бази кафедри маркетингу, створеної на обладнанні останнього покоління.

 

ІННОВАЦІЇ, МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ

 

ДИСЦИПЛІНИ, ЩО ФОРМУЮТЬ ЛІДЕРІВ:

Ця магістерська програма з міжнародного маркетингу є ідеальним вибором для тих, хто прагне побудувати успішну кар'єру в глобальному бізнес-середовищі, володіючи передовими знаннями та навичками.

Підготовка відбувається на базі освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності  «Маркетинг» та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації або магістратури з інших спеціальностей.

Талановиті випускники магістратури отримують переважне право на вступ до аспірантури  за спеціальністю «Маркетинг»

Переглядів: 332
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00