У сучасному світі, де економіки тісно взаємопов'язані, а кордони стираються завдяки цифровим технологіям, міжнародний маркетинг стає ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Магістерська освітня програма з міжнародного маркетингу розроблена з урахуванням цих глобальних змін, пропонуючи абітурієнтам унікальні знання та навички, необхідні для навігації в складному та конкурентному міжнародному середовищі.
Метою магістерської програми є підготовка магістрів маркетингу, які володіють інноваційним способом мислення та програмними компетентностями (загальними та професійними), необхідними для ефективної міжнародної маркетингової діяльності в умовах глобальної економічної інтеграції та посилення конкуренції на міжнародних ринках.
Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для розв’язання завдань та проблем реалізації міжнародної маркетингової діяльності в умовах глобальної економічної інтеграції та посилення конкуренції на міжнародних ринках, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з міжнародного маркетингу з пріоритетом інноваційних технологій маркетингової діяльності, маркетингового аналізу, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії міжнародного маркетингу.
Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу і його інформаційно-аналітичного забезпечення відповідно запитам цифрових трансформацій суспільства з урахуванням міжнародного досвіду, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників. Інноваційний підхід до підготовки фахівців з міжнародного маркетингу базується на формуванні практичних навичок і вмінь на основі сучасних теоретичних знань, інноваційних освітніх технологій, з використанням навчально-матеріальної бази кафедри маркетингу, створеної на обладнанні останнього покоління.
Ця магістерська програма з міжнародного маркетингу є ідеальним вибором для тих, хто прагне побудувати успішну кар'єру в глобальному бізнес-середовищі, володіючи передовими знаннями та навичками.
Підготовка відбувається на базі освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності «Маркетинг» та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації або магістратури з інших спеціальностей.
Талановиті випускники магістратури отримують переважне право на вступ до аспірантури за спеціальністю «Маркетинг»