Навчально-матеріальна база Університету – одна з найкращих в Україні!
Міністерство освіти і науки України офіційно визнало навчально-матеріальну базу Університету однією з найкращих у країні. Це підтверджується здобуттям у 2019 році Гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази відповідно до вимог науково-технічного прогресу». Навчальні приміщення Університету обладнані сучасними технічними засобами для забезпечення ефективного освітнього процесу. Встановлені відеопроектори з екранами та інтерактивні дошки, що дозволяють проводити лекції та практичні заняття на високому рівні. Лекційні аудиторії та навчальні класи оснащені кондиціонерами для комфортного перебування в будь-яку пору року. Для забезпечення доступу до інформаційних ресурсів у всіх навчальних класах розміщені точки доступу до Інтернету та комп’ютери відповідно до кількості місць.
Університет створює всі необхідні умови для забезпечення інклюзивної освіти, надаючи можливість кожному студенту отримувати знання в комфортному, доступному й безбар’єрному середовищі.
Інфраструктура для інклюзивності:
- пандуси встановлені біля входів до навчальних корпусів, що забезпечує безперешкодний доступ для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату;
- сучасні ліфти дозволяють легко пересуватися між поверхами, роблячи всі навчальні аудиторії, бібліотеки та лабораторії зручними для всіх студентів;
- інклюзивні туалетні кабіни, спеціально облаштовані для осіб з інвалідністю, забезпечені усіма необхідними засобами;
- дублювання інформації шрифтом Брайля, зокрема номерів аудиторій, туалетних кімнат, їдальні та інших приміщень, допомагає людям із вадами зору легко орієнтуватися в університетських корпусах.
Інклюзивна інфраструктура університету відповідає міжнародним стандартам і створює рівні умови для навчання студентів з особливими освітніми потребами. Завдяки сучасному підходу до організації освітнього середовища університет є прикладом того, як технології та інновації можуть сприяти соціальній рівності.
Університет – простір рівних можливостей!
Розуміючи важливість інклюзивності, наш університет не лише забезпечує фізичну доступність, але й активно працює над створенням психологічно комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу.
Адже освіта має бути доступною для кожного!
Університет приділяє значну увагу безпеці учасників освітнього процесу. Для цього облаштовано сучасні укриття, здатні забезпечити безперервне перебування впродовж не менше 48 годин. Укриття оснащені всім необхідним для комфортного та безпечного перебування. Захищені аудиторії з доступом до Інтернету та резервним освітленням. Запас води та засоби пожежогасіння. Медичні засоби першої допомоги. Системи вентиляції та працюючі туалети.
Університет не лише відповідає сучасним вимогам науково-технічного прогресу, а й демонструє високий рівень турботи про своїх студентів і співробітників, створюючи безпечне, комфортне та інноваційне освітнє середовище.
Диджиталізація суспільства актуалізувала потребу у висококваліфікованих спеціалістах, здатних ефективно використовувати сучасні цифрові інструменти для вирішення завдань публічного управління та адміністрування. Сучасний фахівець має володіти інструментарієм Інтернет-маркетингу, новітніми програмними технологіями (системи управління електронними документами, платформи електронного врядування, аналітичні сервіси для прийняття рішень), аналітичними навичками для роботи з великими даними, необхідними для моніторингу соціальних процесів та ефективного розподілу ресурсів, цифровою грамотністю та інноваційним мисленням, що дозволяють інтегрувати нові технології в державне управління, забезпечуючи прозорість і доступність послуг для населення. У нових умовах цифрової трансформації суспільства спеціалісти публічного управління стають ключовими агентами змін, від яких залежить ефективність державної політики та рівень довіри громадян до влади.
Для якісного проведення практичних занять на кафедрі створено сучасну навчально-матеріальну базу – лабораторії, обладнані сучасними комп’ютерами, відеопроєкторами з екранами для візуалізації зображень та презентацій та веб-камерами для реалізації освіти онлайн:
-
лабораторія комунікаційних технологій у державному управлінні;

Лабораторія комунікаційних технологій у державному управлінні
(аудиторія 0-12)
Лабораторія комунікаційних технологій у державному управлінні створена для забезпечення сучасного навчального процесу, підвищення рівня практичної підготовки студентів і реалізації наукових проєктів викладачів кафедри. Основні завдання лабораторії:
- забезпечення інтерактивного середовища для дослідження комунікацій у публічному управлінні;
- впровадження інноваційних технологій для моделювання управлінських процесів;
- розвиток цифрової грамотності у сфері державного управління.
Викладачі використовують обладнання лабораторії для створення мультимедійних навчальних матеріалів: інтерактивних презентацій, відеолекцій, інфографіки та кейсів для практичних занять.
Лабораторія дозволяє моделювати ситуації державного управління, зокрема кризові ситуації, для навчання ефективним методам комунікації. Викладачі розробляють сценарії, завдяки яким студенти вчаться реагувати на виклики глобалізації та мультикультуралізму. Використовуючи технічні можливості лабораторії, викладачі проводять дослідження комунікаційних процесів у публічному управлінні, аналізують вплив цифрових платформ на державне управління та створюють рекомендації для органів влади. Лабораторія слугує платформою для проведення тренінгів і семінарів з комунікаційних технологій для державних службовців, що організовуються викладачами кафедри. Лабораторія надає студентам доступ до сучасного програмного забезпечення, що використовується в державному управлінні (системи управління документообігом, платформи для моніторингу суспільної думки тощо). У рамках навчальних дисциплін студенти працюють над практичними проєктами, що моделюють реальні завдання органів публічної влади, такі як розробка комунікаційної стратегії або оцінка ефективності комунікацій.
Студенти використовують лабораторію для написання курсових і магістерських робіт, проводять опитування, аналізують дані та моделюють комунікаційні стратегії. Лабораторія забезпечує студентів необхідними ресурсами для підготовки до олімпіад, конференцій, дебатів і симуляцій державного управління на міжнародному рівні. Лабораторія комунікаційних технологій у державному управлінні стала важливим інструментом для інтеграції теоретичних знань і практичних навичок студентів та викладачів кафедри. Її використання сприяє формуванню компетентностей, необхідних для ефективного публічного управління в умовах цифрової трансформації.
-
навчально-тренінговий центр з розробки інноваційних моделей державного управління суспільними процесами;

Навчально-тренінговий центр з розробки інноваційних моделей державного управління суспільними процесами
(аудиторія 0-13)
Викладачі використовують технічні ресурси та інтерактивні платформи Центру для створення й тестування моделей управління суспільними процесами, спрямованих на підвищення ефективності державних інституцій.
Центр дозволяє викладачам проводити заняття у форматі тренінгів, воркшопів та симуляцій, моделюючи реальні управлінські ситуації, пов'язані з соціально-економічними та політичними викликами. У межах Центру здійснюється емпірична перевірка управлінських моделей, проводяться дослідження впливу інноваційних технологій на прийняття управлінських рішень. Студенти використовують Центр для розв'язання управлінських кейсів і проходження практичних занять із моделювання реальних сценаріїв публічного управління.
У межах освітніх програм студенти розробляють власні інноваційні моделі управління суспільними процесами, застосовуючи аналітичні інструменти та програмне забезпечення, доступне в Центрі. Завдяки Центру студенти беруть участь у симуляційних вправах, таких як кризове управління, планування державної політики та організація міжвідомчих комунікацій. Робота в Центрі сприяє формуванню у студентів практичних навичок прийняття рішень, аналізу суспільних процесів та управління проєктами, що значно підвищує їхню конкурентоспроможність на ринку праці.
Навчально-тренінговий центр став платформою для інтеграції теоретичних знань і практичних навичок, необхідних для інноваційного управління суспільними процесами. Його використання сприяє підготовці сучасних фахівців, здатних ефективно вирішувати актуальні завдання публічного управління.
-
лабораторія електронного урядування та цифровізації;

Лабораторія електронного урядування та цифровізації
(аудиторія 519)
Викладачі кафедри використовують можливості лабораторії для створення навчальних курсів, пов’язаних із цифровою трансформацією в державному управлінні. Наприклад, інтеграція практичних модулів з електронного документообігу та використання платформ електронного врядування. Лабораторія дозволяє викладачам аналізувати ефективність електронних платформ у взаємодії громадян із державними органами. Наприклад, дослідження про вплив впровадження «Дія» на доступність адміністративних послуг. У лабораторії викладачі розробляють сценарії для симуляцій, що демонструють роботу з цифровими платформами для управління суспільними процесами, наприклад, системами моніторингу екологічної ситуації або громадського контролю.
Студенти мають можливість працювати на електронних платформах, які допомагають моделювати реальні процеси взаємодії з електронними державними послугами (отримання довідок, подання запиту/звернення тощо).
Лабораторія надає студентам інструменти для аналізу даних про використання електронних послуг населенням. Зокрема, студенти аналізують, як електронне врядування, онлайн-платформи для взаємодії з громадянами, мобільні додатки та інші цифрові інструменти сприяють покращенню доступності, зручності та прозорості державних послуг. У процесі виконання наукових досліджень студенти використовують лабораторію для тестування своїх теоретичних моделей, таких як вплив цифрових платформ на ефективність публічного адміністрування. Викладачі спільно зі студентами проводять аналіз ефективності автоматизованих систем державного управління, таких як «Прозорро». За допомогою лабораторії розробляються інтерактивні лекції з використанням симуляцій управлінських ситуацій. Студенти досліджують рівень доступності електронних послуг для різних верств населення (пенсіонерів, людей з інвалідністю тощо) і створюють рекомендації з їхньої адаптації. У межах лабораторії студенти відтворюють сценарії, як державні органи реагують на запити громадян через цифрові платформи, наприклад, портали «Дія» або «Відкрите місто».
Використання навчальних платформ дозволяє у повному обсязі забезпечити практичне навчання студентів відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри, з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для студентів кафедри.
Набуття компетенцій на кафедрі публічного управління та адміністрування відкриває студентам шлях до гарантованого працевлаштування в престижних організаціях.
Сучасні навчальні платформи – основа якісної підготовки професіоналів
Кафедра використовує інноваційні навчальні платформи, які забезпечують усі необхідні умови для здобуття актуальних знань, розвитку професійних вмінь і навичок, що відповідають вимогам роботодавців, які цінують підготовлених і компетентних фахівців та реальним потребам ринку, орієнтованого на ефективність та інновації в державному управлінні та адмініструванні.
Програма навчання на кафедрі спрямована на розвиток ключових компетенцій у сфері публічного управління:
- Аналіз, планування та впровадження управлінських рішень
- Робота з сучасними цифровими інструментами для підвищення ефективності адміністративних процесів
- Формування лідерських якостей і вміння працювати в команді
Випускники кафедри публічного управління та адміністрування стають висококваліфікованими фахівцями, здатними вирішувати складні завдання в публічному секторі, впроваджувати інноваційні підходи та працювати на результат. Ці якості відкривають їм можливості для працевлаштування в омріяних престижних компаніях, державних установах та міжнародних організаціях.
Наш університет – ваш надійний старт до успішної кар’єри у сфері публічного управління та адміністрування!
Університет забезпечує комфортні умови навчання, відповідаючи найвищим міжнародним стандартам. У навчальних аудиторіях встановлено системи кондиціювання, що забезпечують комфортний мікроклімат для ефективного навчання в будь-яку пору року. Доступ до Інтернету зі швидкістю 5 Гбіт/с, яка є найкращою серед закладів освіти України та Європи, дозволяє студентам працювати з великою кількістю даних, використовувати онлайн-ресурси та інтерактивні освітні платформи без жодних затримок. Ці технологічні рішення стали основою для побудови навчального процесу, що відповідає вимогам цифрової трансформації суспільства та світових освітніх стандартів.
Наш підхід до підготовки фахівців вирізняється унікальним поєднанням теоретичної бази та практичного досвід, що передбачає інноваційну фундаментальну підготовку та практично-орієнтований підхід. Ми забезпечуємо ґрунтовне академічне навчання, яке формує міцну теоретичну основу в сфері публічного управління. Це знання слугує базисом для ефективної діяльності в умовах сучасних викликів. Ми пропонуємо навчання, орієнтоване на реальні потреби державного управління.
Наші викладачі – це фахівці з досвідом у сфері публічного управління, які не лише навчають теорії, а й діляться практичними знаннями, здобутими у співпраці з органами влади та міжнародними організаціями. Ми будуємо освітній процес відповідно до вимог цифрового суспільства, використовуючи сучасне програмне забезпечення та підходи до управління. Це дозволяє студентам набувати навичок роботи з електронними системами врядування, аналітичними інструментами та іншими технологіями, необхідними для ефективного державного менеджменту.
Кафедра публічного управління та адміністрування формує нове покоління публічних управлінців, здатних не лише адаптуватися до змін у цифровому світі, але й активно впроваджувати інновації для розвитку суспільства.