Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Профорієнтаційна робота кафедри УІБ триває

14:16, 21-04-2016

В Державному університеті телекомунікацій активно проводиться профорієнтаційна робота серед молоді нашої держави у тому числі і серед абітурієнтів міста Києва.

На відповідному заході у ліцеї Потенціал, Оболонського району міста Києва 14 квітня 2016 року був завідувач кафедри Управління інформаційною безпекою доктор технічних наук Наконечний Володимир Сергійович.

У своєму виступі перед школярами ліцею Лідер він розповів та показав презентацію про Державний університет телекомунікацій, які інститути та кафедри входять до його складу, які спеціальності і спеціалізації вивчають студенти для того, щоб отримати самі престижні на сьогоднішній день професії й про практичне навчання на найсучаснішому обладнанні відомих світових компаній.

Крім того у своїй доповіді Наконечний В.С. розповів про високий рівень студентського самоврядування в Державному університеті телекомунікацій та про те, що самі студенти кажуть - наш університет «Це самий студентський ВНЗ, який ми знаємо!».

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 711
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка