Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Підвищення кваліфікації: завідувач кафедри маркетингу ДУІКТ успішно захистила випускну роботу

09:06, 27-06-2024

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників кафедр ДУІКТ – вимога щодо постійного вдосконалення освітньої, наукової та педагогічної майстерності, яка стосується не лише викладачів, а й керівників різного рівня.

Цьогоріч підвищення кваліфікації у Центральному інституті післядишіомної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України проходила завідувач кафедри маркетингу Олена Виноградова.

Загалом науковиця опрацювала 3 етапи:

  • 1 етап. 22.01-26.01 Організаційно-настановна сесія
  • 2 етап. 27.01-15.06 Керована самостійна робота слухачів.
  • 3 етап. 17.06-21.06 Залікова сесія.


За час навчання завкафедри прослухала лекції та взяла участь у практичних заняттях, семінарах, тематичних дискусіях  на важливу тематику:

  • Управлінська компетентність менеджера –лідера закладу вищої освіти
  • Особливості впровадження змішаного навчання в закладах освіти
  • Чинники професійного розвитку педагогів в освітньому середовищі НАПН України та Університету менеджменту освіти
  • Практичні проблеми притягнення науковця до відповідальності за академічний плагіат
  • Управління проєктним навчанням у закладах освіти
  • Європейський вимір педагогічної  освіти
  • Інноваційні форми та сучасні підходи до управління розвитком у сфері освіти
  • Основи практичної роботи у віртуальному освітньому середовищі
  • Психологічне забезпечення управління закладами вищої освіти в кризових умовах сьогодення
  • Психолого-педагогічне проєктування освітнього середовища в онлайн режимі
  • Електронні відкриті системи у науковій та педагогічній діяльності
  • Науковий парк як середовище інновацій
  • Цифрові інструменти для створення інтерактивних презентацій
  • Розбудова системи академічної доброчесності у закладі  освіти: правовий, технологічний, морально-етичний аспекти
  • Полікультурна освіта як необхідний аспект інтеграції в європейський освітній простір
  • Cучасні управлінські технології у практиці самопроєктуавання та самореалізації менеджерів освіти
  • Соціально-педагогічний супровід осіб з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти
  • Самоменеджмент як чинник професійно-особистісного розвитку менеджера освіти
  • Сучасні підходи організації навчання в закладах вищої освіти на принципах відкритої освіти
  • Особливості формування психологічної культури особистості керівника закладу вищої освіти
  • Психологічна підтримка особистості в кризових умовах
  • Підготовка освітніх проєктів: використання фондів Європейського Союзу
  • Створення персонального вебсайту викладача (керівника) за допомогою CMS Wordpress

Всі ці знання обов’язково будуть впроваджені у навчальний процес, застосовані при прийнятті рішень з керування кафедрою, організації навчального процесу, проведення виховної роботи тощо.

Як підсумок набутих компетенцій відбувся захист випускної роботи Олени Виноградової на тему «Маркетингові технології в управління закладом вищої освіти».


Вітаємо колегу з блискучим захистом та отриманням Свідоцтва про проходження кваліфікації!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 180
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа