Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Ректор ДУІКТ нагородив працівників і студентів кафедри маркетингу подяками за високі досягнення

11:20, 17-05-2024

У четвер, 16 травня, під час урочистостей з нагоди професійного свята - Всесвітнього дня електрозв'язку та інформаційного суспільства працівники кафедри маркетингу ДУІКТ були нагороджені «Подякою ректора».

Очільник університету Володимир Шульга вручив відзнаку за багаторічну сумлінну працю, значний внесок у розбудову ДУІКТ і досягнення у педагогічній та науковій діяльності завідувачу кафедри Олені Виноградовій, а подяку за значний внесок у становлення та розвиток студентського самоврядування отримав студент 4 курсу Андрій Майстренко і студент 3 курсу Назар Пиріг.

Подяка ректора є визнанням високої якості роботи працівників ДУІКТ, а також підтвердженням того, що життя в університеті бурхливе, різноманітне та цікаве для студентів.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 802