Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 
Навчально-науковий інститут Менеджменту та підприємництва

Загальна інформація

Дирекція інституту
Кафедри інституту
Наукова робота
Працевлаштування
Самоврядування
Кураторство
Контактна інформація
Новини та подіі
Запрошуємо до навчання
Спеціальності інституту

Загальна інформація

Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва здійснює підготовку бакалаврів та магістрів за спеціальностями:

  • 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа", 
  • 051 "Економіка",
  • 073 "Менеджмент", 
  • 075 "Маркетинг",
  • 076 "Підприємництво та торгівля",
  • 281 "Публічне управління та адміністрування".
 
 
Дирекція інституту
Дирекція інституту
 
 
Кафедра Менеджменту
Кафедра Менеджменту
 
 
Кафедра Маркетингу
Кафедра Маркетингу
 
 
Кафедра Економіки
Кафедра Економіки
 
 
Кафедра Публічного управління та адміністрування
Кафедра Публічного управління та адміністрування
 
 
Кафедра
Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
 
 
Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності
Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності
 

Про навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва:

Сьогодення – час для повного розкриття особистості відносно до її покликання, обдарованості, здібності.

Відомі науково-педагогічні школи, висококваліфіковані викладацькі кадри (15 докторів наук, 22 кандидатів наук), широке використання інформаційних технологій і новітня освітня модель підготовки сучасного фахівця, яку розроблено в Державному університеті телекомунікацій, дозволяють готувати високоякісних менеджерів, маркетологів, підприємців, брокерів, дилерів, соціологів, інформаційних аналітиків і документознавців відповідно до вимог сучасності.

В Університеті вивчення професійно спрямованих дисциплін починається з першого курсу, що дає можливість студентам вже з початку навчання здобувати необхідні знання, уміння та навики, які вимагають роботодавці, та розуміти, які компетенції відповідно до обраної професії вони мають опанувати.

Особлива увага в приділяється посиленню практичній складовій навчання (в межах кожної навчальної дисципліни не менше 50% часу відведено на практичні заняття) та поглибленій підготовці з англійської мови, яка забезпечує володіння нею на рівні міжнародного стандарту В2.

Під час навчання запроваджено систему отримання студентами відповідних сертифікатів, у тому числі й міжнародних, наявність яких під час працевлаштування надає переваги щодо отримання більш гідної  та високооплачуваємої посади.

Студенти мають можливість за власним бажанням в межах розкладу навчальних занять навчатися в Національному університеті оборони України за програмою підготовки офіцерів запасу і отримати офіцерське звання молодшого лейтенанта запасу.

У 9 наукових гуртках Інституту студенти залучаються до наукової роботи і регулярно беруть участь у міжнародних науково-технічних конференціях студентства та молоді, які двічі на рік проводяться у Державному університеті телекомунікацій.
 

 
 
 
Спеціальності інституту
Спеціальності інституту
 
 
Положення про інститут
Положення про інститут
 
 
Наукова робота
Наукова робота
 
 
Кураторство
Кураторство
 
 
 
Самоврядування
Самоврядування
 
 
Працевлаштування
Працевлаштування
 
 
Новини та події
Новини та події
 
 
Запрошуємо до навчання
Запрошуємо до навчання
 

Випускники Інституту затребувані роботодавцями на посадах спеціалістів/керівників:

  • органів державного, муніципального і корпоративного управління;
  • фінансових, економічних та адміністративних підрозділів підприємств;
  • інвестиційних, страхових компаніях; банківських та фінансово-кредитних установах; дилерських та брокерських компаніях;
  • відділах маркетингу; постачання; збуту; планово-економічному; виробництва; маркетингових досліджень; міжнародних зв'язків; 
  • соціологічних служб міністерств та відомств;
  • у пресі, на телебаченні, у рекламних агентствах;
  • в галузі зв’язків із громадськістю (PR).

Переглядів: 68 116