Мартиненко Марина Олександрівна
Доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
доктор філософії (PhD)
2007р – закінчила ВСП НАУ «Ірпінський економічний коледжд» за спеціальністю «Товарознавство та комерційна діяльність», здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста: товарознавець-комерсант
2010 р. – закінчила ВП НУБіП «Ірпінський економічний коледжд» і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Товарознавство і торговельне підприємництво», здобула кваліфікацію бакалавра з торгівлі.
2011р. - закінчила Вінницький торговельно-економічний інститут КНЕУ і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Маркетинг», здобула кваліфікацію магістра з маркетингу
2016р.- закінчила Національний університет біоресурсів і природокористування України і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Професійна освіта», здобула кваліфікацію «економіст-педагог»
2024р. захистила дисартацію у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій, здобула ступінь доктора філософії, за спеціальністю Менеджмент
1. Stepan Kubiv, Oksana Havrysh, Lidia Avramchuk, Maryna Martynenko, Artem Kyrychenko, Assan Aisulu. (2023). Features of income formation of telecommunications market organizations. FINANCIAL AND CREDIT ACTIVITY: Problems of Theory and Practice (Scopus)
2. Kryshtal, H.; Kalina, I.; Shuliar, N.; Kapeliushna, T.; Martynenko, M.; Ingram, K. Trends of development of financial and economic activity of entrepreneurial structures during the period of quarantine restrictions. Scientific Bulletin of National Mining University . 2022, Issue 1, p139-144. 6p. (Scopus)
3. Мартиненко М.О. Ніколенко І. Ю. Оптимізація логістичних процесів в міжнародній торгівлі. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2024. №1. С. 82-86.
4. Згурська О. М. Мартиненко М. О. Ільющенко Н. В. Сучасні тренди розвитку електронної комерції в умовах діджиталізації суспільства. Економіка. Менеджмент. Бізнес No1-2(41), 2023 С.32-38
5. Гавриш О. М., Федюнін С. А., Мартиненко М. О. Бізнес-планування та його роль в стратегічному управлінні підприємств зв’язку. Збірник наукових праць «Економічний простір». 2020. № 156. С. 120–123.
6. Гавриш О. М., Мартиненко М. О. Роль стратегічного розвитку в організації торгівлі: інноваційний аспект. Научный взгляд в будущее. 2020. Том 2. № 18. С. 24–29.
7. Згурська О.М., Гавриш О.М., Капелюшна Т.В., Мартиненко М.О. ІТ- послуги як об’єкт міжнародної торгівлі. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки» №11(43)/2020 Том 3. С.22 – 30
8. Гавриш О. М., Мартиненко М.О. Особливості інновацій в системі технічного регулювання сфери торгівлі. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка:науковий журнал. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2020 Вип.4. С.
9. Мартиненко М.О., Мельнічук Л.В., Вінник І.В. Стратегічні напрямки державного регулювання торговельної діяльності України. Збірник наукових праць «Економічний простір». 2020. № 162. С.
10. Гавриш О.М., Пильнова В.П., Мартиненко М.О. Інтернет-трейдинг та практичне використання торгового терміналу Bit eTrade під час здійснення біржових операцій. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». – К., 2020. Вип. 5 (61). – С. 153-159
11. Мартиненко М.О., Мельнічук Л.В., Тенденції розвитку підприємств зв’язку. Modern scientific researchese . Minsk, Belarus: Yolnat PE, 2019. №09 Part 2. Р.64 – 67
12. Мартиненко М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. К.: ДУТ, 2019. №2. С. 121-125
13. Мартиненко М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття «розвиток підприємства». Економіка. Менеджмент. Бізнес. К.: ДУТ, 2019. №1. С. 117-122
14. Мартиненко М.О. Теоретичні аспекти розвитку та його види. Modern engineering and innovative technologies. Karlsruhe, Germany: Sergeieva&Co., 2018. №6. Part 3. P. 36 – 42
15. Мартиненко М.О. Зміст та структура бізнес процесів підприємств зв’язку. Науковий погляд у майбутнє. Одеса: КУПРІЄНКО С.В., 2017. №7. Том 3. С. 68 – 73
16. Мартиненко М.О. Актуальність впровадження «хмарних» сервісів Економіка. Менеджмент. Бізнес. К.: ДУТ, 2017. . №4. С. 12 - 21