На кафедрі Комп'ютерних наук постійно ведеться пошук інноваційних форм навчання в умовах загроз карантинних заходів. Продовжуємо розповідати про ІТ-технології, які використовуються при проведені дистанційного навчання студентів за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки.
Сьогодні ми розглянемо особливості використання хмарних сервісів. Їх впровадження відкриває нові можливості як для викладачів, так і для студентів.
Перш за все, «хмара» - це віддалений доступ до потрібних програм, документів, пошти, календаря, контактів, баз даних в будь-якому місці, де знаходиться співробітник, з будь-якого пристрою (ноутбук, планшет, смартфон, стаціонарний комп'ютер) і в режимі 24/7.
Zoom - є безкоштовна і платна версія. У випадку з безкоштовною діє обмеження за часом проведення конференції.
Skype - мабуть, один з найпопулярніших сервісів для голосових і відеодзвінків, чатів, належить Microsoft. Безкоштовно можна проводити конференцію до 50 осіб.
Google Meet - через коронавируса компанія зробила преміум-опції додатки безкоштовними для користувачів G Suite до 1 липня: можна проводити відеоконференції з 250 учасниками, стрім для 100 000 чоловік. Зустрічі можна записувати на Google Drive.
Google Docs - безкоштовний текстовий редактор, доступний всім користувачам Google. Тут можна спільно читати, коментувати і редагувати текстові файли, таблиці, презентації. Файли зберігаються в хмарі, на Google Drive, безкоштовно користувачам виділяється 17 ГБ місця, але місце в хмарі можна докуповувати.
Slack - можна користуватися як платно, так і безкоштовно. Мессенджер дозволяє спілкуватися як з окремими користувачами, так і в каналах, а також коментувати повідомлення. Передбачені голосові дзвінки і інтеграція з Google-документами, Dropbox.