8-а галузева конференція Unified and Cloud Communications 2016 відбулася 11 жовтня 2016 року, в м.Києві в Торгово-промисловій палаті України по вул. Велика Житомирська, 33.
Основним трендом загальносвітового розвитку ІКТ-галузі в тому числі корпоративних систем зв'язку сьогодні є перенесення вирішення завдань і послуг в «хмару». Це викликано заміною парадигми повністю володіти всією комунікаційної інфраструктурою підприємства (створення і обслуговування мереж, СУБД та ін.) на парадигму концентрації ресурсів на досягненні результатів в основних видах бізнесу з передачею всіх допоміжних функції (обслуговування мереж і СУБД) на аутсорсинг спеціалізованим компаніям, які створюють високотехнологічні IT ресурси в «хмарі».
Такий поділ завдань сьогодні вигідно всім. Україна не є винятком із лідерів світового процесу, подібні тренди відчуваються і у нас в країні. Але проблема полягає в тому, що, хоча багато вітчизняних компаній в цілому знайомі з концепцією «хмарних» сервісів, ще далеко не всі знають, як ними правильно скористатися так, щоб вони не породжували нових проблем, а були інструментом підвищення якості бізнесу, збільшення прибутку і скорочення витрат. Цій проблемі і була присвячена 8-а галузева конференція Unified and Cloud Communications 2016.
Тематика конференції:
· SaaS для бізнесу - офіс в «хмарі»
· Віртуалізація робочих місць на новому рівні (Desktop as a Service, DaaS)
· Уніфіковані комунікації (Unified Communications);
· Інформаційна безпека з "хмари"
· Системи спільної роботи (Collaboration);
· Оптимізація витрат на корпоративні системи зв'язку, сервіси за запитом, АУТСОРСИНГ ІТ-послуг;
· Безпека корпоративних систем зв'язку;
· Відеотелефонія; Аудіо- і відеоконференцзв'язок;
· Центри обробки викликів (контакт-центри);
· IP-телефонія; УПАТС;
· Бездротова передача даних (DECT і Wi-Fi-системи);
· Радіостанції та транкінгова зв'язок;
· Корпоративні мережі передачі даних;
· Системи гучномовного і диспетчерського зв'язку.
Конференція стала місцем, де розробники, інтегратори, постачальники послуг, викладачі кафедри Комп'ютерних наук та інформаційних технологій Державного університету телекомунікації, а також потенційні і діючі споживачі рішень в області корпоративних систем зв'язку змогли поділитися досвідом, обговорити практичні питання, дізнатися про нові рішення, отримати об'єктивне бачення ситуації на ринку, а головне, зрозуміти, - як сучасні технології в області КСС допоможуть трансформувати бізнес, зробивши його більш ефективним і адаптивним.