Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Новий засіб Microsoft Copilot для підвищення продуктивності на основі штучного інтелекту

16:10, 03-10-2023

Одним із напрямків підготовки випускників за фахом 122 Комп'ютерні науки є ознайомлення та надання знань щодо нових програмних продуктів компанії Microsoft. Важливість таких знань полягає у тому, що компанія Microsoft забезпечує розробку та впровадження переспективних IT-технологій, одним з яких є Copilot.


Microsoft 365 Copilot – це засіб для підвищення продуктивності на основі штучного інтелекту (ШІ), який координує великі моделі мови (large language model - LLM), вміст у Microsoft Graph та програми Microsoft 365, такі як Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams та інші. Ця інтеграція забезпечує інтелектуальну допомогу користувачам в режимі реального часу, дозволяючи їм підвищувати свій творчий потенціал, продуктивність та навички.

Особливістю Microsoft 365 Copilot є поєднання LLM, нових алгоритмів ШІ (використовує методи глибокого навчання та великі набори даних для розуміння, підбиття підсумків, прогнозування та створення вмісту). Ці LLM включають попередньо навчені моделі, такі як генеративні попередньо навчені перетворювачі (GPT), наприклад, GPT-4, призначені для успішного виконання цих завдань.

Microsoft 365 Copilot – це складний механізм обробки та оркестрації, який забезпечує можливості підвищення продуктивності на базі ШІ за рахунок координації наступних компонентів:

  • великі моделі мови (LLM).
  • вміст у Microsoft Graph, наприклад, електронні листи, чати та документи, на доступ до яких користувач має дозвіл.
  • програми Microsoft 365, які користувач використовуєте щодня, наприклад: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams та Loop, які працюють з Copilot для підтримки користувачів у контексті їхньої роботи, наприклад:
  • додаток Microsoft 365 Word має функцію створення тексту з форматуванням і без неї в нових або існуючих документах;
  • додаток PowerPoint – має функцію створення корпоративних шаблонів, їх інтеграцію з нейронною мережею DALL-E, яка здатна генерувати високоякісні зображення, виходячи з текстових описів англійською мовою з генератором образів OpenAI, а також дозволяє користувачам просити Copilot створити образи користувача;
  • додаток Outlook – має кілька функцій, по-перше, функцію порад з наставництва (дає поради та рекомендації щодо ясності та тональності повідомлень, а також загальну оцінку повідомлень та пропозиції щодо покращення), по-друге, функцію підсумовування (підбиває підсумки по потоку електронної пошти, щоб допомогти користувачеві швидко зрозуміти обговорення, а також може створювати та пропонувати відповіді на електронну пошту), по-третє, функцію використання (витягує з інших повідомлень електронної пошти вміст, до якого користувач вже має доступ);
  • додаток Teams – має кілька функцій, по-перше, функцію зборів (користувачі можуть викликати Copilot під час зборів або дзвінків від одного або кількох клієнтів, при цьому Copilot буде в режимі реального часу готувати відповіді на запитання користувачів, він контролює всі запитання від користувачів, при цьому користувач може ввести будь-яке питання або використовувати зумовлені запити, а Copilot буде відповідати тільки на питання, пов'язані з бесідою зборів, зі стенограми, на інші запитання відповідь буде пізніше ), по-друге, функцію бізнес-чату (дозволяє користувачам отримувати доступ до даних у Microsoft 365 Graph і використовувати функції LLM, крім того доступ до бізнес-чату можна отримати в Teams і при вході в Bing з обліковим записом Active Directory), по-третє, функцію дошка (робить збори та сеанси мозкового штурму більш творчими та ефективними, дозволяє використовувати природну мову, щоб попросити Copilot згенерувати ідеї, упорядковувати ці ідеї в теми, на основі цих ідей створювати проекти, які привносять ідеї в життя і підсумовують вміст дошки).
  • додаток OneNote – має функцію підказки для складання планів, формування варіантів ідей, створення списків та впорядкування відомостей, які допоможуть користувачеві легко знайти потрібні плани.
  • крім цього всі названі додатки мають функцію бути в будь-якому чаті, Copilot може підбити підсумки до 30 днів вмісту чату до останнього повідомлення в цьому чаті.

У загальному випадку технологія Microsoft 365 Copilot відображає  інтелектуальні функції, тобто базові програми LLM і додатки Microsoft працюють спільно в системі, що забезпечує безпечний доступ до даних, їх використання та керування ними. Ці базові програми LLM і додатки Microsoft забезпечують роботу:

  • додатків Microsoft 365 (наприклад, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams і Loop);
  • чатів у різних середовищах, включаючи Teams (чат), Bing, Microsoft Edge та Microsoft 365, API Microsoft Graph;
  • створення семантичного індексу (карти даних користувача та компанії, що визначає зв'язки повідомлень) для інтерпретації запитів користувача і створення складних, змістовних і багатомовних відповідей, що допомагають працювати більш продуктивне.

Наступна схема показує, як працює Microsoft 365 Copilot.


1 крок. Copilot отримує запит на введення даних від користувача у програмі, наприклад Word або PowerPoint;

2 крок. Copilot попередньо обробляє вхідний запит за допомогою спеціального підходу, який підвищує специфічність запиту та допомагає отримати актуальні для конкретного завдання відповіді. Запит може включати текст із вхідних файлів або інший вміст, виявлений Copilot, і потім Copilot надсилає цей запит до LLM для обробки. Copilot отримує доступ тільки до тих даних, до яких окремий користувач має доступ, наприклад, на основі існуючих елементів керування доступом на основі ролей Microsoft 365.

3 крок. Copilot приймає відповідь від LLM та виконує її наступну обробку. Ця обробка включає інші базові звернення до Microsoft Graph, за які відповідають алгоритми ШІ (перевірки безпеки, відповідності вимогам і конфіденційності, а також створення команд).

4 крок. Copilot повертає відповідь до програми, де користувач може переглянути та оцінити відповідь.

Таким чином, Microsoft 365 Copilot ітеративно обробляє та координує складні служби, допомагаючи отримувати результати, актуальні для користувача або для організації, оскільки вони контекстуально ґрунтуються на даних організації. Microsoft 365 Copilot в даний час доступна лише в рамках програми раннього доступу Microsoft 365 Copilot (EAP). Щоб дізнатися більше про можливості Програми Microsoft 365 та Copilot, можна подивитися тут: довідка та навчання по ШІ Microsoft 365.

Тому інноваційний зміст навчання на кафедрі Комп'ютерні науки забезпечує ефективне використання різноманітних інформаційних ресурсів, що створює можливість отримання випускникам за спеціальністю 122 Комп'ютерні науки високооплачуваних робочих місць під час навчання та після закінчення університету. Тому, якщо Ви прагнете вивчати нові технології, щоб досягти успіху в ІТ приходьте до нас, ми Вам допоможемо.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "122 Комп’ютерні науки" кафедри Комп’ютерних наук та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Освітня програма: Комп’ютерні науки

За освітньою програмою Комп’ютерні науки, спеціальність 122 Комп’ютерні науки (англ. Computer Science, CS) готуються фахівці, що здатні виконувати функції розробника-програміста, спеціаліста по мережах, адміністратора баз даних, системного адміністратора, DevOps Engineer, спеціаліста по тестуванню програм, IT-архітектора. Вони володіють навичками алгоритмічного мислення, уявлення інформації, програмування і проектування комп’ютерних систем. Основні розділи: алгоритми і структури даних, мови програмування, архітектура комп'ютерів, операційні системи і комп'ютерні мережі, розробка програмного забезпечення, сервери і бази даних, штучний інтелект та робототехніка, комп'ютерна графіка, взаємодія людини і комп'ютера та ін.

Переглядів: 1 098