Невпинні зміни науково-технічного, соціально-економічного, соціокультурного, інформаційного характеру, складні глобальні трансформації вимагають вироблення та запровадження інноваційних навичок для викладацької діяльності. Явище цифрової культури є знаковим, оскільки вказує на домінуючу форму соціалізації сучасного суспільства – інформаційно-віртуальну. Завдяки цифровим телекомунікаціям стають можливими принципи «поліфонічної», «безперервної», «перманентної» трансляції, коли постійні потоки повідомлень про ті чи інші процеси набувають статусу окремої «гіперреальності». Остання у свою чергу витісняє фізичну реальність, маргіналізує її та робить локалістською.
«Цифрова» модернізація вищої освіти передбачає вирішення низки важливих аспектів, а саме:
Враховуючи вищевикладене, викладачі кафедри Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності беруть активну участь у підготовці перспективних напрямів цифровізації вищої освіти. З метою засвоєння та поглиблення освітніх програм підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, викладачі кафедри Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності пройшли успішне навчання за курсом “Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти” (30 годин).
Варто зазначити, що «цифрова культура» – це базова основа сучасної світової культури, котра є невід’ємною складовою усіх без виключення суспільних процесів. Саме тому розробка цифрових інструментів для ВНЗ та їх впровадження мають вагоме значення для подальшого розвитку вищої освіти, особливо з точки зору вироблення оперативної та доступної візуальної інформації.