Сучасні студенти вчаться в період формування "другого етапу постіндустріальної економіки", так званого, інформаційного суспільства. І якщо освіта в галузі природничих наук менш схильна до змін пов’язаних з особливостями соціально-економічної динаміки суспільного життя держави, економічна освіта безпосередньо реагує на зміну як технологічних, так і соціальних засад громадського розвитку. Тому все актуальнішою стає проблема вдосконалення загальних підходів до формування компетенцій сучасних підприємців та пов’язаних з цім методик викладання економічної теорії. Сьогодні методика викладання економічної теорії повинна забезпечити не тільки високий теоретичний рівень викладання, але функціональну сучасну аналітичну базу, строгу науковість, яскравість і дохідливість викладу матеріалу.
Саме ці завдання при викладанні економічної теорії студентам першого курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і вирішує д.е.н., професор Тетяна Віталіївна Сьомкіна за допомогою застосування інструментів інтерактивного навчання, які враховують пізнавальні (опанування учбової інформації); комунікативно-розвивальні (вироблення основних навичок спілкування); соціально-орієнтаційні (виховання якостей особи, необхідних для адекватної соціалізації в суспільстві) цілі при опануванні матеріалів даної дисципліни. Це виражається у відчутному зміщенні акцентів з фронтальних форм роботи на групові та репродуктивних методів навчання на продуктивні проблемно-пошукові методи, у вибудовуванні індивідуальних учбових траєкторій, в реалізації міжпредметних зв'язків, інтерпретації інформації з більшою орієнтованістю на її практичне використання в професійній діяльності.
Процеси інтеграції в сучасній науці і технологіях трансформують професійну сферу діяльності, кардинальним чином змінюючи вимоги до якості і процесу підготовки підприємців. Це пов'язано з не лише зростаючими, але і якісно новими вимогами до професійного рівня як власників підприємства – підприємців, так і найманих працівників: за ситуації, коли отримані знання швидко застарівають, актуалізується завдання формування творчих, інноваційних здібностей і потреби в безперервному вдосконаленні, оновленні знань. Використання інтерактивних технологій в системі підготовки вже з 1 курсу забезпечує реалізацію компетентісного підходу, практико-орієнтованого характеру освітньої діяльності і досягнення нового освітнього результату, пов'язаного з досягненням стійких конкурентних переваг.
Бажаємо успіхів нашим студентам в отриманні нових знань!